Pohjola vs. Fennia; Kumpi parempi lapsivakuutus?

Mulla on kokemus fenniasta. Meillä vakuutuksen otto venyi liian pitkälle, eli kävin ottamassa vakuutuksen Fenniasta kuukausi ennen LA. Muualta en saanut enää (Useimmissahan pitää hakea 3kk:tta ennen LA. Vakuutus on mielestäni laaja ja kaikin puolin kelpo tavaraa.(Ei pelkästään sairausvakuutus) Yllätyin sen halpuudesta, plus että saimme samaan hintaan vielä kotivakuutuksen. Jälkeenpäin kun olen tehnyt hintavertailua yhtiöiden kanssa, olisin ottanut siltikin Fennian.
 
näin
Eipä ole kokemusta kuin Fenniasta..ja olen ollut siihen tyytyväinen. Mutta vertaile vakuutusehtoja ja jos sieltä löytyy jotain oleellista poikkeavuutta keskenään, niin tee sen perusteella päätös.
 
Nykyään Fennialtakin pitää hakea jo 3kk ennen laskettua aikaa. Meinas tulla vähän kiire, la on 4.9.
Onko teillä Fenniassa kaikki vakuutukset? Me otetaan myös kotivakuutus, jos myöntävät lapsivakuutuksen. Paljon halvempi kun molemmat on samassa. Onko Fennia nopea käsittelemään hakemukset?

Pohjola tosin antaisi alennusta myös OP:n bonusasiakkuudesta. Ja siellä on autovakuutus halvempi. Fenniassa on 2krt suurempi kuin meidän nykyinen! Pitää vielä odottaa OP:n lainatarjoustakin, että jos ne tarjoais asuntolainaa halvemmalla kuin nykyinen pankki. Siis siirrettäis laina.
 

Yhteistyössä