Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja jepulis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta! Ompas täällä hiljaista, missä kaikki on? Minä yritän kovasti siivoilla loppuun, mitä eilen jäi siivoomatta. Mulla tapana siivoilla monta päivää ja vähän kerralla :LOL:

Millon ois seuraava tapaaminen? Mulle käy kaikki paitsi se keskiviikko kun tytöllä neuvola. Sekin kävisi muuten, mut kun saa sen piikin niin ei tiedä millanen kiukuttelija sit illan on. Ehotelkaahan! :wave:
 
Minniee
Tiistai kyllä käy...Mulle tietty passaa kolmen jälkeen, mutta kun muut on päivisinkin vapaalla, niin tietysti voitte tavata silloin. Mutta ihan miten päätätte, niin katon sit, että pääsenkö mukaan. :)
 
Kiva että tapaaminen onnistui! =) Itsekin voisin lyöttäytyä sitten taas kevättalvella tiiviimmin joukkoon ja tulla tapaamisiin kunhan saan tuon pikkukakkosen puskettua ulos, nyt siis rv 40+1... Autoa ei tällä hetkellä käytössä, enkä uskaltaisi lähteä ajamaan yksin YKA:sta Kalajoelle tässä tilassa. Osa mammoista onkin jo tuttuja! Tai siis paremminkin jo kavereita! :hug:
 
Niin voisko sitä tapaamistä siirtää vaikka huomiselle jo tai perjantaille kun mulla yks meno tiistaina just siihen aikaan? mutta jos ei passaa niin tuun sitte seuraavan tapaamiseen taas. =) =) sama aika kyllä käy.
 
Heipä hei, mekin palasimme Oulun visiitiltä ja rahaa paloi :LOL: Neiti sai hieman kalliinlaisia tuliaisia, mut oishan nuo pitänyt jokatapauksessa ostaa. Eli ostettiin suurempi istuin autoon ja syöttötuoli ja tommonen jänskä leikkivekotin...Millos tapaaminen? Vois jokunen päivä ulkoilla jonkusta kanssa, oisko halukkaita? Mut nyt :wave:
 
Hellurei! Ompas oikein kivaa kun lapsi eka kerran nuhassa=( Viime yö oli aikasta eksoottinen siinä mieles, ettei paljon tullu nukuttua...Onkos muiden lapset pysyneet terveinä? Vois suunnitella sitä tapaamista sitten kun meikäläiset tervehtyneet esim. ens viikoksi? Henriika: joo tulen kärryttelemään kunhan tervehdytään =) \|O Nyt pitäs varmaan mennä pieneksi hetkeksi levolle :wave:
 
Emppuliina
Martha:meillä kans oltu nyt viikonlopusta pienessä nuhassa,mutta jännä juttu kun pojalla menee yöllä nenä tukkoiseksi mutta ei sitten niin päivällä ole.Kokeillaan vaikka ensi viikolla sitä treffausta?? ;)
Kirjoittelin eillen tänne mutta se sitten katos niin en viitsinyt toista kertaa :/
paranemis-säteitä sinne Marthan tytölle! ;)
 

Yhteistyössä