Pohjois-Korea katkaisi kuuman linjan Etelä-Koreaan - "Sota voi puhjeta minä päivänä tahansa"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eikö USA nyt millään saa eliminoitua tuota Pohjois-Korean KIMiä.

Pohjois-Korea on todennut, että pohjoisen ja etelän sotilaallista tiedonvaihtoa on turha pitää enää yllä.
Pohjois-Korea ilmoitti keskiviikkona katkaisevansa sotilaallisen kuuman linjan eteläisen naapurimaansa kanssa.

Kuuman linjan katkaiseminen tarkoittaa käytännössä kaiken sotilaallisen tiedonvaihdon katkeamista Pohjois- ja Etelä-Korean kesken.

Samalla Pohjois-Korea varoitti, että sota voi puhjeta minä päivänä hyvänsä.

Pohjois-Korea on viime aikoina uhkaillut voimakkaasti Yhdysvaltoja ja Etelä-Koreaa.

Pohjois-Korea hermostui uusista pakotteista, joita sille määrättiin kolmannen ydinkokeen jälkeen. Se ei myöskään hyväksy Yhdysvaltain ja Etelä-Korean yhteisiä sotaharjoituksia, jotka ovat parhaillaan käynnissä.

– Tilanteessa, jossa sota uhkaa minä hetkenä hyvänsä, ei ole tarvetta ylläpitää pohjoisen ja etelän sotilaallista tiedonvaihtoa, sanoi uutistoimisto KCNA.
Lue lisää aiheesta: Pohjois-Korea

Pohjois-Korea katkaisi kuuman linjan Etel

Pohjois-Koreassa alkaa ilmeisesti taas ruoka loppumaan ja kansan huomio pitää kääntää johonkin muuhun asiaan. Hyvä etteivät väitä USA:n varastaneen kaiken ruoan maasta. Mutta kommunisteillahan on aina ollut tapana varastaa toisten omaisuus ja elintaso, kun itse ei viitsi vaivautua tekemään asian eteen mitään.

[QUOTE="vieras";28255692]Pohjois-Koreassa alkaa ilmeisesti taas ruoka loppumaan ja kansan huomio pitää kääntää johonkin muuhun asiaan. Hyvä etteivät väitä USA:n varastaneen kaiken ruoan maasta. Mutta kommunisteillahan on aina ollut tapana varastaa toisten omaisuus ja elintaso, kun itse ei viitsi vaivautua tekemään asian eteen mitään.[/QUOTE]

Vähän niin kuin peruSSuomalaisetkin.

[QUOTE="vieras";28255783]Taas olet väärässä.:D[/QUOTE]

SS-ihmiset ovat pääosin lähiöpersuja, ryyppäävät ja rellestävät raiskaamisen ohessa. Ja heitä sinä ihailet. Jotkut vähän onnekkaammat saavat "vain" tuomion kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan.

Yhteistyössä