E
Ensikertaa asialla
Vieras
Lapsi on nyt 1,5v. Eli hyvin jo kävelee ja touhuilee ulkona.
Kyselenkin sellasta, että minkälaisia välikausiasuja olette tuon ikäiselle hankkineet? Monetko kappaleet kannattaisi olla jne.
Meillä on nyt ostettuna Reimatecin haalari ja viime vuotinen lassien takki-housuyhdistelmä vielä mahtunee.
Onko tuossa tarpeeksi vai kannattaako vielä olla joku varahaalari? Asutaan siis maalla, täällä lumen sulaessa taatusti kuraa, loskaa jne kauan, pitkälle kevääseen.
Sitten olen ajatellut sellaiset vuorilliset kumisaappaat ostaa. Kuriksia mietin myös, sellasia fleecevuorisia.. onko tarpeen? Kun mietin että tota reimateciä tekis pahimmilla keleillä mieli hieman sääliä, ettei joutus peseen niin usein. Ja pitäis sitte tollasta kurapukua pahimpaan kura-aikaan.
Kertokaas nytte viisaammat!
Kyselenkin sellasta, että minkälaisia välikausiasuja olette tuon ikäiselle hankkineet? Monetko kappaleet kannattaisi olla jne.
Meillä on nyt ostettuna Reimatecin haalari ja viime vuotinen lassien takki-housuyhdistelmä vielä mahtunee.
Onko tuossa tarpeeksi vai kannattaako vielä olla joku varahaalari? Asutaan siis maalla, täällä lumen sulaessa taatusti kuraa, loskaa jne kauan, pitkälle kevääseen.
Sitten olen ajatellut sellaiset vuorilliset kumisaappaat ostaa. Kuriksia mietin myös, sellasia fleecevuorisia.. onko tarpeen? Kun mietin että tota reimateciä tekis pahimmilla keleillä mieli hieman sääliä, ettei joutus peseen niin usein. Ja pitäis sitte tollasta kurapukua pahimpaan kura-aikaan.
Kertokaas nytte viisaammat!