Pohdintaa työpaikan hakemisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kismett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kismett

Aktiivinen jäsen
19.05.2010
3 918
1
36
Hakisitko työtä, johon sinulla ei ole koulutusta tai työkokemusta? :p

Kyse on kiinteistösihteerin työstä. Minulla on koulutus ihan eri alalle. Kaupallista koulutusta tai työkokemusta vastaavista hommista ei kuitenkaan ilmoituksessa "vaadita", vaan toivotaan. Perehdyttävät hommaan.

Kokeilisiko kepillä jäätä ja hakisiko? Vai nauravatkohan ne siellä itsensä kuoliaiksi?

No...Mä oon ammatiltani datanomi, päivääkään en tosin oo mitään alaan liittyvää tehny vaan hyppäsin ummikkona metallialalle..Eli hae vaan!Paperit ei välttämättä ole kaiken a ja o. :)

No...Mä oon ammatiltani datanomi, päivääkään en tosin oo mitään alaan liittyvää tehny vaan hyppäsin ummikkona metallialalle..Eli hae vaan!Paperit ei välttämättä ole kaiken a ja o. :)

Oi, kiitos tsempityksestä =)

Mulla on kyllä n.15 vuoden kokemus eri palvelualan hommista (kampaamo, kauppa, ravintola ym).
Ei kai siinä mitään menetä jos hakee... Tod. näk. alan hakijoita on myös pilvin pimein, mutta ainahan se kannattaa yrittää..

Hae ihmeessä! Itse etsin kanssa nyt töitä, eikä omalla alalla niitä avoimena todellakaan ole. Olen laittanut hakemuksia myös kaikenlaisiin muihinkin töihin, myös toimistotöihin, ihan sama mulle nauravatko hakemukseni nähdessään vai eivät :D Yhteen haastatteluunkin jopa pääsin, hakijoita oli ollut yli 200, eli ihan hyvin, kun en kuitenkaan kaupallisen alan ihminen ole :D

Hae vaan. Minäkin hain sellaiseen hommaan, johon ei ole periaatteessa koulutusta eikä työkokemusta ja pääsin haastatteluun asti. Nyt sitten odotellaan, että saanko paikan. Ei harmita vaikka ei saisi, koska ei ole suoraan oman alan paikka.

Yhteistyössä