pohdintaa alkoholista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Mä olen ihan mahdottoman ujo, ollut aina. En saa sanaa suustani ihmisten aikana, enkä osaa olla miesten seurassa. En tunne olevani oma itseni edes seurustelusuhteessa. Yksin ollessani mietin usein mitä voisin ja haluaisin tehdä tai sanoa, mutta tosipaikan tullen vetäydyn kuoreeni, enkä tee mitään.

Jos otan yhden siiderin, huomaan itsessäni muutoksen. En tunne olevani humalassa, mutta uskallan puhua yms enemmän. (otan siis todella todella harvoin kun jo tuo yksi siideri nousee vissiin päähän) Tuttujen mukaan en puhu edes puutaheinää, vaan ihan normaalisti, niinkun nyt ihmiset yleensä, mutta enemmän kun MINÄ yleensä. ja uskallan jopa mennä seurustelukumppanini syliin ilman erikseen pyytämistä ja tehdä alotteita.
Millähän mä saisin itsestäni irti tuon olotilan ilman sitä siideriä?

Mua on nimittäin alkanut huolestuttaa. Olen alkoholistin tytär joka on koko ikänsä suhtautunut todella kielteisesti alkoholiin. Nyt lähiaikoina olen huomannut ostavani sillointällöin siideriä ja tissuttelevani pullollisen yksinäni iltaisin. Ja siis jopa se yksi siideri on mun kohdalla "paljon". Tunnen rentoutuvani, mutta toisaalta pelkään että kohta ei se yksi siideri enää rentouta,osaankohan varmasti lopettaa enkä ala lisäämään siiderin määrää :S

Yhteistyössä