Pohdin edelleen tätä samaa asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilukissa

Vieras
siis lapsen tekemistä. miehellä ja mulla ei siis yhteisiä lapsia.
minulla todettiin välilevyn rappeuma, ja olen siis todella kipeä tällä hetkellä.

mutta tulevaisuudessa, onko mahdollista tehdä lapsi?? miten selkä kestää, vai olenko raskauden ajan vuodepotilas??
miten pärjään ilman särkylääkkeitä raskauden ajan, hermosärkylääkkeitä kun ei voi syödä....

Tarkoitat varmaan diskusdegeneraatiota? Se ei ole sairaus, joka estää raskauden.
Sellaista selkää pitää treenata ja vahvistaa ja ennenkaikkea pitää lopettaa tupakointi, mikäli tupakoi.

DD:a löytyy lähes kaikilta, joten ole huoleti! Kipu helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dr:
Tarkoitat varmaan diskusdegeneraatiota? Se ei ole sairaus, joka estää raskauden.
Sellaista selkää pitää treenata ja vahvistaa ja ennenkaikkea pitää lopettaa tupakointi, mikäli tupakoi.

DD:a löytyy lähes kaikilta, joten ole huoleti! Kipu helpottaa.

mulle ei kyllä lääkäri luvannu helpotusta. rappeuma ei parane, kipu on ja pysyy. nyt lähete fysiatrian polille jossa etsitään sopivaa särkylääkettä että pystyy jotenkin olemaan. ja jumppaa ja jumppaa....

Minä olen lääkäri ja työskentelen selkäpoliklinikalla...No, en tietenkään
voi sanoa tilanteestasi mitään, koska en sinua ole tavannut.

Osa potilaista
vaan tulkitsee diskusdegeneraation eli välilevyrappeuman väärin ja katastrofoivat tilannetta....Itselläni se on ollut 20-vuotiaasta lähtien. Ajoittain oikuttelee, ajoittain ei :)

Liikuntaa, liikuntaa, ylipaino ja tupakka pois. Ja liioitteluajatukset pois.

Yhteistyössä