poeme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sulle...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sulle...

Vieras
(poeme) Hei! Haluaisin olla sinulle hellä ja herkkä. Alottaisin suutelemalla sinua pitkään ja kiihkeästi huulille. Riisuisin sinut vaate vaatteelta antaen sormieni hyväillä ja huuleni suukotella paljastuvalla ihoasi. Kohdistaisin huomioni kiinteille, kauniisti kaarutville rinnoillesi. Missä nännisi näpöttäisivät herkkinä, värähtäen kosketuksesta. Silmäsi ovat hiukan raollaan ja en voi vastustaa kiusausta suudella kaulaasi, edeten korvannipukoien kautta. Koskettaen herkkää niskaasi. Huuliltasi karkaa herkkä

Hiljainen tukahdettu huokaus. Reitesi raotuvat hiljalleen, painan pääni reisiesi väliin, tartut hiuksiini hyväilet niskaani. Antaudut nytten kokonaan hellään käsittelyyni. Suutelen avonaisia venuskumpusi keskeltä aukeavia ruusunterälehtiä, joilta voin maistaa lähteesi kirkkaita, mesimäisiä helmiä. Imien ja nuolien klitoristasi. Ihaillen vartalosi kieltä, joka elää jokaisessa kosketuksessa mukana. Pillusi sykkii, kun ensimmäinen orgasmi tekee tuloaan. Lantiosi tekee vaativaa liikettä, etten jäisi vain ihai.

Ihailemaan kauniisti sykkivää pilluasi, villisti liikkuvia lanteitasi. Tartut hiuksiini silität ja kutsut minut vierellesi antaudut pitkään suudelmaan. Voit maistaa lemmenhedelmän makusi huuliltani. Kuiskailet helliä sanoja korvaani. Otat minut kainaloosi annat minun käpertyä syliisi ja nukahtaa siihen. Onnellisena, että olen voinut sinulle jotain antaa...

En ilmesti sulle antanut tarpeeksi ihanaa kokemusta, kun nuin kylmäks jäit ..sniif.
Kaipuuni on kova.
Vartalos lämmön tunnen vielä mä mielessäin.
Jotain uutta kokemusta mä sulle halusin vain antaa.
Kiitolisna muiston tuon kotiin kantaa.
Olet helka herkkä ihana nainen,
voi kunpa saisin olla sun ainokainen.
T: muistoissa ain'

Yhteistyössä