Pölypussiton pölynimuri? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Imurin vaihtaja
  • Ensimmäinen viesti
Imurin vaihtaja
Meillä imuroidaan päivittäin, koska meillä on koiria. No imurin pölypussi ei kauan kestä tästä johtuen, joten olen ajatellut hankkia pölypussittoman imurin. Mutta onko pölypussiton imuri hyvä?

Imurin vaihtaja
Mutta onko paikalla sellaisia joilla on koiria? Tutullani on meinaan pölypussiton imuri (ei dyson) ja haukkui imuria aivan lyttyyn. Ei kuulemma tee mitään jos on koiria.

Itse haaveilen myös Dysonista. Mua niin ärsyttää metsästää sopivia pölypusseja nykyiseen. 4 kpl maksaa sen 16? niin ei tuokaan kovin edullista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Imurin vaihtaja:
Mutta onko paikalla sellaisia joilla on koiria? Tutullani on meinaan pölypussiton imuri (ei dyson) ja haukkui imuria aivan lyttyyn. Ei kuulemma tee mitään jos on koiria.

Itse haaveilen myös Dysonista. Mua niin ärsyttää metsästää sopivia pölypusseja nykyiseen. 4 kpl maksaa sen 16? niin ei tuokaan kovin edullista ole.
Meillä on Dyson ja meillä oli myös koira. Ihan ok imuri, en vaihtaisi pois.
Ostin juuri siksi kun koiran ollessa talossa piti joka päivä imuroida.

clivia
Mulla on koiria,imuri on pölypussiton electrolux,ostin gigantista joulun alla,maksoin 200 euroa ja on todella hyvä.Mä joudun imuroimaan kolmesti päivässä kun on pupuja ym ja aina puruja lattialla.
Tosi hyvä imuri,en vaihda ikinä enää sellaseen mis tarvii pussien kans pelata.Suosittelen lämpimästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kiitos "eläimelliset vastaajat". Kyllä mä hankin uuden imurin. Sanoi mies mitä tahansa. Minähän täällä kuitenkin siivoan.
Oikein!!
Meillä oli kissa vuoden verran imurin kanssa samaan aikaan (menehtyi vanhuuttaan, eli imuri ei vienyt kissan paikkaa) ja karvat lähti loistavasti joka paikasta!

Yhteistyössä