poden huonoa omatuntoa siitä kun mulla on huonoomatunto.kääk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
siis poitsu löysi sohvalta tänään suklaa pallon(pienen),oli tippunut illalla huomaamatta. otin sen hänen kädestä ja vein pois. pikkunen repes lohduttomaan itkuun=(

huono omatunto siitä. ja huono omatunto siitä että poden huonoa omatuntoa vaikka ei pitäisi,koska tein sen vain siksi että makea ei ole hyväksi hampaille. mut silti=(

mä oon samanlainen, jospa meillä on huono itsetunto :)
ja tää tunne tulee usein, koska huomaan useasti olevani tiukempi kuin tuttavaäidit, ja vaikka kaiken teen rakkaudesta lapsiini (enkä mä nyt kumminkaan mikään natsi oo)

Otsikko kuulosti ihan minulta! :p
7 v sitten sain esikoisen lisäksi huonon omatunnon,joka on siitä lähtien ollut seuranani elämän suurinpiirtein joka hetkessä ;)
Tyyliin;huono omatunto jos laittaa vauvan itsekseen nukahtamaan,mutta huono omatunto,jos nukuttaa sen syliin ja opettaa "huonoille tavoille". Huono omatunto jos löhöää jonkun kallisarvoisen ja lyhyen vapaahetken,mutta huono omatunto jos hassaat sen lepohetken siivoamiseen,etkä levännyt... |O Tsiisus!!! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:
Otsikko kuulosti ihan minulta! :p
7 v sitten sain esikoisen lisäksi huonon omatunnon,joka on siitä lähtien ollut seuranani elämän suurinpiirtein joka hetkessä ;)
Tyyliin;huono omatunto jos laittaa vauvan itsekseen nukahtamaan,mutta huono omatunto,jos nukuttaa sen syliin ja opettaa "huonoille tavoille". Huono omatunto jos löhöää jonkun kallisarvoisen ja lyhyen vapaahetken,mutta huono omatunto jos hassaat sen lepohetken siivoamiseen,etkä levännyt... |O Tsiisus!!! :xmas:

Hei sä oot ku mä, tai toisinpäin =)!

Yhteistyössä