pocahontas,pikkumyy75,tiuhtiti,nasuli,äiti20 ja tupuna80!!!!

Täällä olis yks lohjalais äiti kahden tyttö lapsen kanssa vaille "päiväkahvi" seuraa.

Perheeseen kuuluu 2.2v ja kohta 11kk ikäiset tytöt ja aviomies. Asumme perheeni kanssa omakotitalossa keskilohjalla. Olen 28 vuotias ja hoitovapaalla. Mielelläni tutustuisin muihin äiteihin näillä nurkilla, päivät tyttöjen kanssa käy joskuks pitkäksi. Aikuinen seura kelpaisi.

Kertoisitko itsestäsi vastaavan tarinan. niin päästään juttuun B)

 
Moi moi! Olen 20-vuotias 8kk ikäisen pojan äiti. Asutaan Maksjoella. perheeseen kuuluu myös isi, kissat ja koiruus. Äiti kaipaa päiväkahviseuraa ja poika leikkiseuraa :) Voitais keksiä jotain mukavaa tekemistä päiviksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 15:36 ulpukka28 kirjoitti:
Laita mulle yksityis viestissä puhelin numero niin soitellaan ja sovitaan
Hei kaikki äidit kirjoittelemaan. Kolme äitiä vasta vastannu viestiin. Missä kaikki olette. Laittakaa yhteys tietoja yksityisesti. Esim: sähköposti osoite ja puhelin numero niin treffaillaan.
 
Täällä yksi Maksjoelta myös. Oon yksityinen perhepäivähoitaja, joka rakastaa omien ja hoidokkien kanssa sitä, että meillä käy vieraita. VINK VINK. :LOL: Ite oon 27v ukkelini on 28 v ja tyttö täytti vappuna 7v ja poika täyttää marraskuussa 5v. Laskettu aika on joskus vuodenvaihteen tienoilla. Varmistuksen saan, kunhan pääsen ultraan.

Meille saa tulla kylään ja me voidaan tulla kylään.......

Pistää privaa, niin katotaan :wave:
 

Yhteistyössä