PMS

• Viestiketjun aloittaja Ugli
  • Ensimmäinen viesti
Ugli
Aihe josta on puhuttu jo paljon, mutta kertoisitteko mistä itse olette saaneet avun. Teittekö joitakin suuria muutoksia, vai saitteko avun kenties jostakin yhdestä valmisteesta? Itsellä todella pahana, etenkin nyt synnytyksen jälkeen. Muutoin iloinen ja positiivinen, mutta "siihen aikaan" vaan käsittämättömän paha olla henkisesti, ahdistaa, kaikki näyttää harmaalta, unettomuus. Terveydenhoitaja epäili vaan yleisesti masennusta, vaikka tiedän jo pitkältä ajalta, että oireet ovat vain kyseisenä ajankohtana. Jotain tarttis tehdä!

Piia2
Täällä sama eli tervetuloa klubiin! Olen valittanut asiasta gynikselle useasti. Nyt, vihdoin viimein sain mielialalääkkeen, jota syön viikon ennen kuukautisia. En kyllä ole huomannut merkittävää apua, mutta ehkä ei ahdista ihan niin paljoa. Tosin lääke on mieto, joten vois kokeilla eri annosta. Lisäksi kokeilen parhaillaan homeopatiaa, mutta siitä on kuuri kesken, joten vaikea vielä sanoa. Mulle ei kyllä oikein auta liikunta, kalaöljy, B-vitamiini ja muut, mitä suositellaan. Pitäis vaan saada olla peiton alla! Olen siis myös ahdistunut, levoton ja tosi väsynyt. Inhottava olo kaikkinensa! Onko kellään mitään avuja???

Yhteistyössä