G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:eikös noista ollut juuri juttua että erosivat?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.![]()
Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.![]()
Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/
Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.![]()
Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/
Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..
Pistetään vaikak molemmat, ihan kuinka vaan. Musta toi oli vaan tosi rumasti sanottu.. Eiks kuitenki kauneus ole katsojan silmissä? Luulis, kun mäki oon miehelleni kelvannu! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.![]()
Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/
Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..
Pistetään vaikak molemmat, ihan kuinka vaan. Musta toi oli vaan tosi rumasti sanottu.. Eiks kuitenki kauneus ole katsojan silmissä? Luulis, kun mäki oon miehelleni kelvannu! :xmas:
Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.
SIKSI vedin johtopäätöksen vauvasta...![]()
Kai se vauva silti ihan syytön on vanhempiinsa.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.
SIKSI vedin johtopäätöksen vauvasta...![]()
Kai se vauva silti ihan syytön on vanhempiinsa.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.
SIKSI vedin johtopäätöksen vauvasta...![]()
Kai se vauva silti ihan syytön on vanhempiinsa.. =)
sinä se jaksat aina naurattaa
![]()