Gluteus maximus
niin taisi olla, mutta kai se oli joku juoru vaan...Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:eikös noista ollut juuri juttua että erosivat?
Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.
Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.
Pistetään vaikak molemmat, ihan kuinka vaan. Musta toi oli vaan tosi rumasti sanottu.. Eiks kuitenki kauneus ole katsojan silmissä? Luulis, kun mäki oon miehelleni kelvannu! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.
Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Pistetään vaikak molemmat, ihan kuinka vaan. Musta toi oli vaan tosi rumasti sanottu.. Eiks kuitenki kauneus ole katsojan silmissä? Luulis, kun mäki oon miehelleni kelvannu! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.
sinä se jaksat aina naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Pistetään vaikak molemmat, ihan kuinka vaan. Musta toi oli vaan tosi rumasti sanottu.. Eiks kuitenki kauneus ole katsojan silmissä? Luulis, kun mäki oon miehelleni kelvannu! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Noh noh, onko nokka solmussa vai maanantai-depis..Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:Ton lausahduksen perusteella sun vanhemmilla ei ainakaan ole sisäistä kauneutta.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei tuu ainakaan kaunista vauvaa maailmaan.
SIKSI vedin johtopäätöksen vauvasta...
Kai se vauva silti ihan syytön on vanhempiinsa.. =)
sinä se jaksat aina naurattaa [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.
Ilmesesti Lunatic? :| [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:sinä se jaksat aina naurattaaAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Ruma olen nykyään itsekin. Mutta, kunhan heitin, olen aina ällönnyt sitä rasmus-lauria ja tota paulaa myös.... jotenkin molemmat vaan ei miellytä silmääni.