*~ Plussien viikko! vko38 ~*

[/url]




[/url]
Tiistai 26.8.2008


[/url]
[/url]
[/url]
DeviLiah.......................kp13/35.........yk.3 ~ esikoinen haaveissa ~
dreamer78...................kp7/31.........yk.6 ~ 3. / 1. yhteinen ~
Murmelin......................kp8/28-38....yk.10 ~ esikoinen haaveissa ~
Jennyli..........................kp8/30-?......yk.2 ~ kolmas haaveissa ~
Viivi78..........................kp12/30-32.....yk.3 ~ toinen haaveissa ~
miigu123......................kp9/30............yk9 ~ toinen haaveissa ~
kekkeri.........................kp2/28(27-32).yk7(22)~ neljäs haaveissa~
[/url]
[/url]
[/url]



[/url]
 
moi!
Tää on kyl niin hieno aloitus pinolle et pakko liittyä seuraan! Ajattelin just että NYT EN LIITY HETI PINOON; vaan kuinkas heikko luonne olenkaan... :D
ja DeviLiah - jos vaikka nyt sullakin tärppäis ku tätä päivittelet! ;) (mulle ei kyl viimeksi käynyt niin... :( )

eli dreamer78.......................kp1/31...........yk6......3./1.yht
 
Heippa! Liitttyy kans mukaan jännäilemään.. Ihana aloitus pinolle =) Pettymyksen jälkeen piti kyllä jättää nää sivustot taas hetkeks..mutta..odottavan aika on niin pitkää, meneehän se näin teidän kanssanne jännäillessä toivottavasti nopeemmin ;)

elikkä olen Murmelin.........kp3/28-38.........yk10?~esikoinen haaveissa~
 
Helou :wave:
Pakkohan se on minunkin tänne nokkani tunkea :D Ja mukavaa kun täällä on tuttuja edellisestä viikkopinosta :wave:

Mietin ensin että odottaisin ovikseen ja liittyisin sitten vasta viikkopinoon koska mulla nuo kierrot eivät pelitä säännöllisesti ja ovuloimattomuuttakin on :kieh:
Mutta liityinpä kuitenkin ja tietysti sitä ihanaa plussaa toivoen! :heart:
Mä hommasin tähän kiertoon ovistestejä ja lisäksi mulla on tutkimukset edessä 4.9 (kp17). Positiivisin mielin ;)
Tämä on vasta toinen varsinainen yrityskierto,sitä ennen ollaan Tjottailtu melkein vuoden verran!

Jennyli.........................kp 3/30-?................yk2............3. haaveissa
 
Hei!
Myös minä liityn mukaan joukkoonne, tuolta viikon 33 junasta tipahtaneena. Toivotaan plussatuulia kaikille kanssasisareille viikolle 38 :heart:

Viivi78...................kp 7/30-32....................yk3................2 haaveissa
 
Hei vaan hei kaikille tutuille ja uusille! Ja niinkuin pinon nimi kertoo, niin plussataanhan me sitten! (ennemmin tai myöhemmin) Se on päätetty! Koitan pitää motivaatiot ja toiveet korkeilla! Kolmas kerta toden sanoo jne.
Oli muuten sellanen täti kyläs et oksat pois! Taisinkin sitten vuotaa monen kuukauden edestä, et tais täti lähteä pitkäkski aikaa pois ;) Mut tosin...toiveita elättelen, ihan senkin takia, kun noi oli kolmannet luomumenkat, et jospa se kroppa alkais pelittään. Ja ennen ehkäsyä (eli n. 5vuotta sitten) mulla oli kierrot 31 päivää. Et toi 35 olis jo lähempänä totuutta, mitä ne ennen oli :)
Mitkäs on tädin häätö suunnitelmat/taktiikat? itse ajattelin ihan sitä perinteistä;) ja paljon! Laskeskelin jo millon olis hedelmällisimmät viikot, niin sillon koitetaan jos vaikka pystyttäis joka päivä :D (huom! kokeillaan :LOL: ) Ja niin lämpöjä oon nyt mittaillu parisen viikkoo.. Ja lämmöt tosiaan itellä romahti edellisenä päivänä ennen menkkoja, et ehkä se auttais sitten siinä piinaviikolla ;)
Paljonpas oli mulla nyt asiaa :D
 
Sä et tiedä miltä musta tuntuu...... heh...
no, ehkä te tiedätte kuitenkin, jotka ootte jo jonkun kerran neganneet!

(.) tänne ei kuulu mitään kummaa - vuotaa edelleen. 2 _VIIKKOA_ vielä ovikseen!!! blaah...
 
dreamer, juu ei oo kauheesti noita yk. takana. ;/ Mua kans nyt kyrsii tää pitkä kierto, tuntuu ikuisuudelta tää odottelu näin pitkän kierron kans...eka ootellaan ovista ja sit ootellaan testaamista...jajajaja,,sit ehkä odotetaan ;) Miehen kanssa päätettiin, että jos tästä kuusta ei nappaa, täytyy lopettaa "yrittäminen", siis se joka päiväinen vällyjen välissä touhuuminen!mut saas nähdä, mä melkeen väitän et toisin käy :LOL:
 
Lavvantaita :wave:
|O Viimeyö meni ihan pipariksi |O Meillä on TAAS toinen pojista kipee :( :headwall: Tää ei oo kyllä yhtään kivaa!! Kauhulla odotan onko tämä syksy-talvi samanlainen kuin edellinen, että pojat ei ole edes kuukautta putkeen terveinä!! :eek:
Voi kun tulisi raskaaksi pian ja pojatkin sais jäädä sitten ensivuonna kotiin!!

(.) Täti pakkailee kamojaan poispäin ja kohta pääsen taas aloittamaan 'salapoliisityön' ja bongaamaan ovista ;) :LOL: Mulla on kyllä pieni pelko että kierto jäis ovuloimattomaksi sillä prolaktiiniarvoni alivat nousseet yli viiterajan (estää ovulaatiota) :/
Noh,täytyy vaan toivoo parasta ja luojan kiitos mulla on se poliaika puolentoista vkon päästä että sais lääkityksen päälle!

Teillähän Devi on mallillaan yritys ;) Oletteko koko kierron joka päivä vaiko vain ovulaatioaikaan? =)
Meillä kun tuo ei onnitu alkuunkaan :| Ollaanko vähän väsyneitä tai jotain :/ Mutta toivottavasti nyt tärppiaikaan saisi ne pullat uuniin :whistle: ;)
 
No Jennyli, yritetään tähdätä siihen joka toinen päivä ja hedelmällisimmän viikon (eli millä viikolla oletan oviksen olevan) niin joka päivä..mut helpommin sanottu kuin tehty ;) Ja tosiaan lämpöjä mittailen..aika tasasta lukua on ollu..tätin aikaan oli kokoajan 36,3, kun loppu tippu 36,1 ja sen jälkeen on nyt ollu 3pvänä 36,5..et ihan kiva et pysyy nyt noin samoissa, niin joskos helpottais bongailuu :p
Ja Jennyli tärkeintähän se sit olis vain siinä oviksen maissa pupuilla, et onnea oviksen bongailuun ;)
 
Teretulemast miigu :wave:

Meillä sairastetaan edelleen :( Isäntä jäi täksi päiväksi kotiin kun ite en voi jättää työkamuja pulaan! Täytyy yrittää tänään sumplia niin jään sitten huomisesta poikien kans.

Oon nyt ottanu itteeni niskasta kiinni ja aloittanut taas kuntoilun. Eilen kävin salilla ja nyt oon lukossa koko muija :$ :LOL:

(.) Menkat loppuivat eilen ja nyt tässä sitten vaan possotellaan kohti ovulaatioo, joka siis TOIVOTTAVASTI myös tulee!! ;)

Meillä tais tosiaan viimekierrosta ajoittua kuitenkin hempeilyt väärään kohtaan (liian aikaisin). Luin jostain että munis irtois vasta kipujen jälkeen....eli mulla oli sitten viimeks ovis sunnuntaina ja hempeiltiin perjantaina! Nyt täytyy yrittää ettei olla niin hätäsiä :D Meillä kun ei tosiaan jokapäivä peittoja pöllytellä :ashamed:
Mutta onhan mulla nyt ovistikutkin käytössä ;)

Devi kuulostaa hyvältä että tää olis viimeinen piinaviikko ;) Sulla on oikee asenne!! =)
Mulla on joku asennevamma ja tuntuu vähän epätoivoiselta vielä tässävaiheessa mutta NYT ei lannistuta!! :D
Mä olisin sitämieltä että sitten kun sivu vaihtuu niin vois ton listanki päivittää sinne?
 
Hyvää uutta viikkoo kaikille! :hug: Ihanalta kuulostaa toi viimeinen piinaviikko :flower: Toivotaan niin! tuntuu kyllä jotenkin niin vaikeelta..ja epätoivoselta. Nyt täytyis varmaan jo tilailla gynenaikaa. Joku menkkahäiriö taitaa olla päällä, kun ensin vuosi veristä kp1-2, sit kakspäivää ei mitää, sitte taas yhtenä pv verta (vaaleeta) ja taas päivä ei mitää ja taas tänään vaal.pun. verta. Ei tällästäkään oo viä ennen ollu :( Kierto muutenki oli nyt ennätyslyhyt (28pv..)

Listan päivitys vois tosiaa olla aina uudelle sivulle =)
 
Heippa!
Pääsenkö mukaan? Jotenkin lohduttavaa olla uudessa pinossa kun vanhassa tippui korkeelta ja kovaa.
kekkeri..............1/28 (27-32) ....yk7 (22).........neljäs haaveissa

Eli kuopus täyttää kohta kaksi ja mitään ehkäisyä ei hänen syntymän jälkeen olla käytetty. Tosin hän viihtyi rinnalla kauan ja hartaasti eli toi yk7 tulee siitä kun sen ajan on olleet kk. Menkat on ennen olleet hyvin tasan 28, mutta nyt on ollut vähän heittelyä.

Tähän asti menty luovasti yrittämällä kuvitellun oviksen aikaa pupuilla paljon ja muutenkin tietysti. Nyt on tarkoituksena tilata jotain ovistestejä, eli järeemmät aseet käyttöön. Kohta tarvis varmaan jo soitella neuvolaan jos niillä olis ideoita tms. kun tuntuu ettei niin millään tää raskaus ala. Toiveena olis ettei tulis kauen pitkää ikäeroa kuopuksen kanssa, toivoahan aina saa... Kaksi vanhinta ovat jo siis reilusti koululaisia.

Vähän alavireinen olo, kuitenkin sitä niin toivoo ja toivoo ja väkisinkin tulee jo onnistumisen tunteita ja sitten tipahtaa niin pari päivää ovat sellaisia kurjempia. Onneksi sitten aina jostain nousee toivonkipinää ja yritys jatkuu (ja onhan niitä jotka paljon kauemmin ovat yrittäneet, eivätkä välttämättä ole saaneet ollenkaan lasta)

Olipas omanapaista mutta kai fiilis tällä hetkellä vaan niin mälsä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Murmelin:
Hyvää uutta viikkoo kaikille! :hug: Ihanalta kuulostaa toi viimeinen piinaviikko :flower: Toivotaan niin! tuntuu kyllä jotenkin niin vaikeelta..ja epätoivoselta. Nyt täytyis varmaan jo tilailla gynenaikaa. Joku menkkahäiriö taitaa olla päällä, kun ensin vuosi veristä kp1-2, sit kakspäivää ei mitää, sitte taas yhtenä pv verta (vaaleeta) ja taas päivä ei mitää ja taas tänään vaal.pun. verta. Ei tällästäkään oo viä ennen ollu :( Kierto muutenki oli nyt ennätyslyhyt (28pv..)

Listan päivitys vois tosiaa olla aina uudelle sivulle =)
:hug: :hug: :hug:
 
Tervetuloa kekkeri :wave:
Voi meittiä murmelin ja kekkeri, mistähän saatais sitä positiivista energiaa tähän kiertoon ja sellaset tsempit päälle että varmasti tärppää?!
Mulla on ihan samat fiilikset jo tässä vaiheessa että ei tuu varmasti tärppäämään :ashamed: No mulla ihan oikeesti on vähän vikaakin noissa kierroissa ja ovulaatioissa joten mun epätoivoni tulee siitä!! :/
Nyt vaan nokka kohti ovista,toivoen parasta että ovis tulisi niinkuin kuuluu!!
Olen menossa ensiviikolla tutkimuksiin ja jos ei tässä kierrossa niin ensikierrosta sitten varma tärppi!! ;) :D

Teille kuitenkin ja kaikille muillekin (ja itsellenikin) lähetän mega plussatuulet puhaltamaan ja kolmen viikon päästä sitten kaikki plussaamaan+++++++++++++ :heart: :heart:

 

Yhteistyössä