**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Torstai 6.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 75/?? -------- ? ---------4.
Mamman muru ------ 31 ------- 58/30-46 ----- 6 -------- 2.
Mihu ---------------- ?? ------- 45/27 --------- 3 -------- 2.
-daniella ------------ 25 ------- 36/27-30 ----- 4 -------- 3.
Piuke1 -------------- ?? ------- 36/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 35/?? --------- 5 ---------1.
Annubella ----------- 26 ------- 31/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 30/35-48 ----- 2 -------- ?

_tiny_ -------------- 24 --------- 27/25-28 ----- 11 ------ 2.
Tyttö91 ------------- 20 -------- 26/37 --------- 2 -------1.
Kati82 -------------- 29 -------- 25/28-37 ------ 6 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 -------- 25/30-50 ------ 2 ------ 3.
Eris ----------------- 25 -------- 23/27-28 ------ 2 ------ 1.
Tirlittan ------------- 24 -------- 22/30-40 ------ 3 ------ 2.
Barbamama35 ------ 36 --------- 20/23-28 ----- 14 ----- 3.
Sutulii -------------- 31 ---------- 18/28 -------- 1 ------ 4.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 17/28 -------- 3 ------ 1.
äiskä-73 ------------ 38 ---------- 17/29-33 -----6 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 17/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------17/34 -------- 1 ------6.
Miinä --------------- 30 ---------- 16/25-29 ----- 7 ------ 2.
Puskajussi --------- 39 -----------16/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 13/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 11/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun ------------- 21 ---------- 10/26 -------- 4 ------ 2.
Hipsu86 ------------ 25 ---------- 9/28- -------- 2 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 8/31-46 ------ 4 ------ 1.
Kaisakaisanen------- 23 ------------ 7/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------7/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------7/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 6/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 6/28-36 ------- 3 ------1.
Kyyneltenhymy ----- 22 --------- 5/33 ---------- 6 ------ 2.
Marica30 ------------ 30 --------- 3/33 --------- 4 ------- 4.


Santtu81 ----------- 30 ----------2/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu:


Syyskuu:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!


vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 25 ja dpo tod.näk. 11. Eilen liuskalla testasin, ja kirkas blanco oli. Viimeksi taisin saada haalean plussan dpo 12. Viikonloppuun mennessä se sitten selvinnee, miten käy. Rintoja aristaa, mutta luulen sen johtuvan siitä, kun käytiin lasten kanssa maanantaina uimassa, ja unohdin laittaa nännikorut takaisin.. Seuraavana päivänä sitten ähkäsin niitä takaisin, ja ihan helposti ei käynyt :whistle:

Ne on muistoja kolmenkympin villityksestä :LOL:
 
Kyselenpä täältäkin, jos joku osais sanoa.
Tietäskö kukaan miten on alkuraskaudessa hieronnan kanssa tai ylipäätään selän hieronta raskauden aikana? Onko haittaa? Entäs sitten tuollainen jäsenkorjaus selän alueelle? Itellä selän kanssa pahoja ongelmia, joten ainakin tuota jäsenkorjausta varmaan tarviin raskauden aikanakin, mutta onko siitä haittaa raskaudelle, jos selkää rassaa nikamia paikoilleen?
 
Hipsu86 Meillä on siis 02/10 syntyneet kaksoset :)
Ollaan haaveiltu, että olisin lasten kanssa kotona ns putkeen, eli kolmannen äippälomankin ilman että käyn välillä töissä. Kun ei viitsisi laittaa lapsia vähäksi aikaa tarhaan ja sitten taas ottaa kotiin. Saas nähdä miten käy.. ;)

UusiVauva82 Itse kävin raskaana ollessa hierojalla. Jotkut hierojat osaavat/suostuvat hieromaan raskaanaolevia, toiset ei. Mutta siis silloin olin istuvassa asennossa ja nojasin edessä olevaan tukeen, eli en hierontapöydällä. Tosin ihan raskauden alkuvaiheessahan voi kyllä käydä ns normaalistikin hierojalla.
 
kati82 samaa olen minäkin aatellu et olen putkeen kotona jos tämä kakkonen nyt suvaitsis tulla :)

Ja sitten APUA! olen ollut 1 vuorokauden imettämättä ja nyt tuli ovistestiin melkein yhtä vahva viiva kun kontrolliviivakin!!! :) :) siis voiko se ovulaatio tapahtua näin nopeesti? ja pitääkö ton viivan olla just yhtä tumman punanen kun kontrolliviivakin? testaan sofi one step liuskoilla. hittolainen kun ollaan just miehen kans kipeinä joten tuli kyllä nyt pahaan aikaan tää juttu. kurjaa ryhtyy petipuuhiin kun on kuumeessa :( mut eiks se ovulaatio tapahdu 24 tuntia tosta viivasta eli jos huomenna puuhastelis ni viel kerkeis?
 
kati82 samaa olen minäkin aatellu et olen putkeen kotona jos tämä kakkonen nyt suvaitsis tulla :)

Ja sitten APUA! olen ollut 1 vuorokauden imettämättä ja nyt tuli ovistestiin melkein yhtä vahva viiva kun kontrolliviivakin!!! :) :) siis voiko se ovulaatio tapahtua näin nopeesti? ja pitääkö ton viivan olla just yhtä tumman punanen kun kontrolliviivakin? testaan sofi one step liuskoilla. hittolainen kun ollaan just miehen kans kipeinä joten tuli kyllä nyt pahaan aikaan tää juttu. kurjaa ryhtyy petipuuhiin kun on kuumeessa :( mut eiks se ovulaatio tapahdu 24 tuntia tosta viivasta eli jos huomenna puuhastelis ni viel kerkeis?
Noista testeistä en osaa sanoa, itsellä Clearbluen digitesti, jonka mukaan ovis tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa. Itse sain siihen hymynaaman silloin la puoliltapäivin, joten varmaan su-iltaan mennessä on ovis ollut. La-iltana ja su-iltana talleteltiin. Tulosta ei ainakaan vielä dpo 10 ollut havaittavissa.
 
tääl: outo täti toi tullessan ison finnin niskaan, ei ole ikuna ollu sellasta, lisäks naama kukkii ku viimestä päivää. ei sen tässä vaihees viel pitäs.. eilen vierailin mammaksi.fi sivuilla ja meinasin hurahtaa ostamaan testejä urakalla.. :D pitäsköhän ensi viikolla tilata "pari" varastoon?
 
iltoja! Tulin kahteleen mitäs kuuluu :) Huomenna ite meen labraan ja otetaan hcg verestä. Testit näyttää kaikki plussaa mitä oon tehny, nyt pelon sekaiset ajatukset!

Lenkkari jos halavalla saa, eiks sitä muutaman vois ostaa ;)

Hipsu ite en tiä miten nopeeta se ovis voi tulla, mut onnea ovis plussasta jos semmonen kerta oli :)

whisky Peat toivotaan et tissi kipu on muutakin kun väkisten runnottujen korujen ansiota! ;)
 
tsemppiä kyynelhymylle labraan, kyllä se plussa on.. :) mulle tuli eilen sellanen ihme fiilis aamulla ku istuin vessassa et "miun on pakko testata täs joku päivä".. se tunne oli joku ihan outo.. :D ehkä se on hiipivää hulluutta mut onneks testin voi tehdä aina kun siltä tuntuu. :) taidankin ostaa sellasen ja tehdä viikonloppuna :D
 
KyyneltenHymylle tsemppiä labraan b:)d Hyviä uutisia odotellaan ^_^

Eilen kuulin että mun hyvä ystävä on raskaana. Sanoi että ymmärtää jos musta tuntuu pahalta kuulla hänen uutisensä, mutta mulle vaan tuli tosi onnellinen olo siitä :)
 
Eikös se aika varma plussa ole kyyneltenhymy, jos muutamaan testiin pärähtänyt selkeesti! :) Uskaltaisin jo onnitella! Mutta ei kai siitä haittaakaan ole, jos vielä käy labrassa varmistamassa.

lenkkari Mulla on tuol kaapissa justiinki semmonen testivarasto :D mammaksilta tilailin...himotestaaja kun olen, niin kyllä niitä kuluu...:whistle:

Nyt meen lukee vauva-lehtee, ku just tuli postissa ;)
 
iippa: taidanpa laittaa tilauksen pystyyn ni saapi ensi viikolla tarkastettua tilanteen, kun eilen niin yhtäkkiä tuli tunne että pakko testata.. :D ja nii juu, koskaan ei sais vanhoja testejä kattoo mut ite ku katoin (tosin testiajan jälkeen) nii siinä näkyi sellanen hailakka viiva.. liekö se mitään tarkoittaa?
 
Päivää. Ajatukset taas kerätty kasaan. hcg arvo oli 59, taulukkoon mahtuu viel! Kai aika alhanen, kuitenki on kai menossa 4+5. Mut itteä lohdutin et hcg tuplaantuu joka toinen päivä (?) ja itellä se vaik huomenna tuplaantus?

lenkkari kannattaa testata jos mietityttää ;)
 
Kyyneltenhymy Tsemia labraan!!! :) Tuu kertoo sit miten kävi :)

Whisky Peat nuista nänniläväreistä :) Onnistuko sulla imetys niitten kanssa? Mä otin lävistykset pois siis raskauden puolivälis. Arpeutu niin pahasti et ei sit imettäminen onnistunu ja välil maitoa tursku reikien läpi silleen et meni enemmän vauvan poskille kuin suuhun : /

Lenkkari Mä en usko roskishaamuihin. (Pakkauksissahan kanssa sanotaan et testiajan jälkeen ilmestyneitä viivoja ei voi pitää luotettavana) Testaa uudestaan :)

ON: Jännäpäivät...huoh. Viimosten kiertojen perusteella menkkojen pitäs alkaa ens perjantaina. Älä tule paha täti...
 
Sunflower oon testannu ja mun mielest viiva tulee ainavaan nopeemmin testiin, eikä se varmaan siit enään voi vahvistua! Ja laskin tarkemmin, nyt on vasta 4+4 :D

tirlittan kävin jo labras ja hcg 59, maanantaina soitto neuvolaan ja siihen asti olen plussaaja!
 
Kyyneltenhymy Tsemia labraan!!! :) Tuu kertoo sit miten kävi :)

Whisky Peat nuista nänniläväreistä :) Onnistuko sulla imetys niitten kanssa? Mä otin lävistykset pois siis raskauden puolivälis. Arpeutu niin pahasti et ei sit imettäminen onnistunu ja välil maitoa tursku reikien läpi silleen et meni enemmän vauvan poskille kuin suuhun : /

Lenkkari Mä en usko roskishaamuihin. (Pakkauksissahan kanssa sanotaan et testiajan jälkeen ilmestyneitä viivoja ei voi pitää luotettavana) Testaa uudestaan :)

ON: Jännäpäivät...huoh. Viimosten kiertojen perusteella menkkojen pitäs alkaa ens perjantaina. Älä tule paha täti...
Nuo lävistykset on otettu vasta lasten syntymän jälkeen :) Kun meille ei EHDOTTOMASTI pitänyt kuulemma tulla enää lapsia :)
 
viikonloppuja kaikille,hitsi mikä piina aika menossa....ei malta oottaa ja muka kaikenlaista oiretta havaittavissa,just joo taitaa olla mielikuvitusta vaan....meen nyt lekotteleen tonne sohvalle jos vaikka sais muuta aateltavaa...puhaltelen plussatuulia kaikille jotka piinailevat ja haamuilevat
 
Ellamae
Enpä ole kummempia värimuutoksia ovistesteissä vieläkään nähnyt.
Toisaalta, eilen oli jo paksumman liman alkua mutta, olen kyllä jatkuvasti niin siittiöiden kyllästämä, että erottaako tuosta nyt sitten, mikä on limaa ja mikä "jätettä"?:p
Noh, harjoitukset jatkuu.
Huomenna VPK:n saunailta, joten pääsen vielä rentoutumaan parin saunasidukan kanssa, jos vaikka tulis jo kohta piiitkä tipaton kausi:D
KyyneltenHymy onneaonneaonnea paljon, jos pieni on jo kasvamassa:heart:
Ostin hervottoman namupussin illaksi ja rentoudun sen kera jalat kohti kattoa:popcorn:
 
Kyyneltenhymy oi niinpäs olit jo kirjoittanutkin! Ihanata :)

Whisky Peat Aaivan. Mä otin noi lävistykset 17-19 vuotiaana (4kpl) En kyl ollenkaan miettiny mitään imetys ym. asioita silloin :) Miks sä otat ne pois uimahallissa? (jos saa kysyä :) ) Mua vaan uimahallin suihkus/saunas kaikki mummot ja pienet lapset tiiras et mitäs noi on (iik kauheeta!) :D Mut oon kyl muutenkin täynnä reikiä ja tatuointeja et yhet nännit sinne tänne :p

ugh. Mun tekis mieli pissata tikkuun :ashamed: Eipä ole mitään järkeä viel ei...
 
kyynelhymy: oliks sulla ne menkat täs lähiaikoina plussasta huolimatta? noh, mulle on testejä roppakaupalla tilattu, suljen pois nyyttimahdollisuuden ensi viikolla (vaikka sikana toivonkin että tulis plussa) :) ja toivotaan nyt että täs kuus tulis paljon plussia kaikille :)
 
Nyt ois kp 25/28. Pari päivää vit****nut ihan mielettömästi ja itkenyt ja ollut kuin riivattu. Ei voi päätellä onko PMS vai mikä. Testit oli negoja, joten jänskäillään viel hieman. :kieh:
 
Syystuulet saapuivat ja toivottavasti puhaltavat runsaasti plussia pinoomme <3



kuumeilijat

Lauantai 8.10.2011

nimimerkki -------- ikä -------- kp --------- yk ----- toiveissa

kanttinen ------------ ?? ------- 77/?? -------- ? ---------4.
Mihu ---------------- ?? ------- 47/27 --------- 3 -------- 2.
-daniella ------------ 25 ------- 38/27-30 ----- 4 -------- 3.
Piuke1 -------------- ?? ------- 38/26 --------- 3 -------- 1.
Lily_ ---------------- 19 ------- 37/?? --------- 5 ---------1.
Annubella ----------- 26 ------- 33/28 --------- 1 -------- 2.
Funny87 ------------ ?? -------- 32/35-48 ----- 2 -------- ?
_tiny_ -------------- 24 --------- 29/25-28 ----- 11 ------ 2.

Tyttö91 ------------- 20 -------- 28/37 --------- 2 -------1.
Kati82 -------------- 29 -------- 27/28-37 ------ 6 ------ 3.
Whisky peat -------- 35 -------- 27/30-50 ------ 2 ------ 3.
Eris ----------------- 25 -------- 25/27-28 ------ 2 ------ 1.
Tirlittan ------------- 24 -------- 24/30-40 ------ 3 ------ 2.
Barbamama35 ------ 36 --------- 22/23-28 ----- 14 ----- 3.
Sutulii -------------- 31 ---------- 20/28 -------- 1 ------ 4.
Iippa88 ------------- 23 ---------- 19/28 -------- 3 ------ 1.
äiskä-73 ------------ 38 ---------- 19/29-33 -----6 ------ 4.
Nöhveli ------------- 26 ---------- 19/32-37 ----- 3 ------1.
Ellamae ------------- 33 -----------19/34 -------- 1 ------6.
Miinä --------------- 30 ---------- 18/25-29 ----- 7 ------ 2.
Puskajussi --------- 39 -----------18/26-33 ----- 3 ------ 5.
Sunflower11 ------- 23 ----------- 15/26-35 ---- 10 ----- 3.
Uusivauva82 ------- 29 ---------- 13/31-33 ----- 2 ------ 2.
Inskun ------------- 21 ---------- 12/26 -------- 4 ------ 2.
Mamman muru ------ 31 ------- 12/30-48 ----- 7 -------- 2.
Hipsu86 ------------ 25 ---------- 11/28- -------- 2 ------ 2.
Neitipippuri --------- 30 ---------- 10/31-46 ------ 4 ------ 1.
Kaisakaisanen------- 23 ------------9/29-31 ---- ? -------?
Misupai --------------30----------9/28 ----------4 tai 5 --- 2.
Keskeneränen ------ 38 ----------9/22-24 ------- 4 ------ 3.
Puspus ------------- 28 --------- 8/28 ---------- 5 -------1.
Lenkkari ------------ 27 --------- 8/28-36 ------- 3 ------1.
Kyyneltenhymy ----- 22 --------- 7/33 ---------- 6 ------ 2.
Marica30 ------------ 30 --------- 5/33 --------- 4 ------- 4.


Santtu81 ----------- 30 ----------4/?? ---------tjot-------4.
Santsu_82 ---------- ?? --------- ??/?? --------- 3 ------ 2.



haamuilijat


:heart::heart::heart:



Tauolla

pikkuviikinki, ansku83

taustailijat
tirtsa, katie 85, moonbride, tsintsin, matte07, satuh83, nasu81


:heart::heart::heart:




ennen joulua plussanneet 2011:

Lokakuu:


Syyskuu:
Lepikonheta



ennen syksyä plussanneet 2011:

Elokuu:
Chamon
shootingstar*

heinäkuu:
Lilli88 5.7.
Vattunen 5.7.
Loretta 5.7.
Sipsunen 10.7.
Nippe78 15.7.
Maisa77 30.7.
Josefia 31.7.

Kesäkuu:
Ninnan
-olivia-


ennen kesää plussanneet:
Maaliskuu 2011: Katjuliini 28.3
huhtikuu 2011: Marsujasiskit 4.4., anpellina 19.4., sokruli 22.4.
Toukokuu2011: Platina 23.5.

:heart::heart::heart:

Listaa saa päivittää kuka vaan ehtii

linkit edellisiin pinoihin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...nen-kesaa-3-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2027868-plussataan-yhdessa-ennen-joulua-3-a/keskustelu/lapsen...-a/sivu27.html

:heart::heart::heart:

Lyhenteet:

*yk/yv=yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
*kp=kiertopäivä
*dpo=päivät ovulaation jälkeen (piinapäivät)
*tjot=tulee jos on tullakseen
*rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan

vauvaonnea kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä