Plussaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonja76

Vieras
Heippa,

clomien + inssin avulla tänään näytti plussaa!!! Tein 3 testiä, ja kaikki näytti plussaa.
Apua...en uskalla hihkua vielä, ennen kun soitan ma lekurille ja saan vielä neljännen varmistuksen sieltä. Pelkää innostua, jos meidän tuurilla menee jokin pieleen. pitäisi olla rv 4+1
Onko kanssa sisaria?

onnea!etköhän ole kun kolme jo näyttänyt plussaa..itsekkin jännitän olisinko..en uskaltanut käydä hakemassa testiä..odottelen jotain oireita,joita minulle tulee yleensä melko pian..

Hedelmällisyyspöpöjä sinne missä niitä kaivataan.
ännittää, kun ekan kerran elämässä näyttää plussaa, ja pelkään huonoa tuuriani samalla. Ajateltava vaan positiivisesti että, ehkä tämä joulun taika auttaa:)

Tiiän tunteen.. ensin ajatelin että pakko olla kohdunulkonen tai tuulimuna. Ultrassa sitten käytiin ja kaikki normaalisti ja oikeassa paikassa. Raskausoireitakin on mutta siltikin on vaikea uskoa että on oikeasti raskaana ja keskenmenoa pelkään kovasti.. Toivottavasti menee kaikki hyvin! Meillä molemmilla! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sonja76:
Te jotka olette syönneet clomeja, onko teillä mennyt raskaus kesken?
Se on suurin pelkoni.

Ei ole. Itellä siis kaks tyttöä ja molemmat saivat alkunsa heti ekalla clomi-kuurilla ja yrittämällä. Mulla molemmat raskaudet meni erittäin hyvin, mitään vaivoja ei ollut. paitsi lievää närästystä. Luulen kyllä, et mahdollinen keskenmeno johtuisi jostain muusta tekijästä kuin siitä, että raskaus on alkanut clomien avulla. Ole siis luottavainen ja koeta rentoutua, näin ollen pikkuisellakin on paras mahdollinen olo.

Yhteistyössä