plussa tuli

ja ei ollu yllätys.. mutta miksi en ole yhtään innoissani tai ei tunnu sille että odottaisin uutta alkua. jokin minulle tänään sanoi että osta testi.. yleensä minulla pissatestissä ei näy raskaus ennen kuin menkat on kaks viikkoo myöhässä, mutta nyt pari päivää myöhässä ja kaksi selkeää viivaa tuli.. Tuleva isä on intoa täynnä uudesta tulokkaasta ja muutenkin meillä menee hyvin. Minulla on kaksi poikaa edellisestä suhteesta, 6 ja 11 vuotiaat. Miehellä on entisestä suhteesta yksi tytär. Mutta oma reaktioni oli mielestäni outo. Onko?? Vai onko tämä joku "alkujärkytys" vai mikä?? help!

siis eilen ostin ja tein testin..
 
Matilda84
Mulla oli ihan sama tästä kolmosesta, eka ajatus tuntui jotenkin kaukaiselta. En nähnyt itseäni sittenkään kolmen lapsen äitinä,pelotti miten selviydyn. Mutta nyt viikkoja 18+ ja ajatus on jo aivan äärettömän ihana, neuvolassa juttelin ekalla kerralla asiasta ja sen jälkeen asia tuntunut paremmalta :) Tsemppiä kovasti ja koita puhua miehesi kanssa miltä sinusta tuntuu,sekä neuvolassa saa erittäin hyvää kuuntelu apua :hug:
 

Yhteistyössä