Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
saman käynyt läpi.. nyt rv 17+5 väillä iloinen asista välillä en.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Mä toivon että huomenaamuna saisin jotain selkoa ajatuksistani ja osaisin miettiä tulevaa.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:saman käynyt läpi.. nyt rv 17+5 väillä iloinen asista välillä en.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Mä toivon että huomenaamuna saisin jotain selkoa ajatuksistani ja osaisin miettiä tulevaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:saman käynyt läpi.. nyt rv 17+5 väillä iloinen asista välillä en.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Kaduttaako että jatkoit raskautta?
No ei oikeestaan, välillä sitä mietti kyllä, mutta kun ei aborttiin pystynyt.
Ja nyt jo alkanut ajatukset olemaan positiivisella puolella.
Kyllä kai asioilla on tapana järjestyä.
elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Eipä oikeen, vaikken muutakaan osaa ajatella... Mietin meidän tulevaa elämään, jos/kun vauva syntyy. Miten me pärjätään? Meillä on jo useampia lapsia ennen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Onko se noin? Mä olen koittanut kans miettiä siltä kantilta, että uusi elämä on ihme ja siunaus meille. Mutta miten mä saan sen pääkoppaan sisäistettyä niin, etten edes harkitsisi aborttia :-/Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:elämä ei aina mene suunnitelmien mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Onnea plussasta! :flower: =)
Kaikella on aina tarkoituksensa.
Meillä myös lapsia jo ennestään ja lapsiluku pitikin olla täysi.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eipä oikeen, vaikken muutakaan osaa ajatella... Mietin meidän tulevaa elämään, jos/kun vauva syntyy. Miten me pärjätään? Meillä on jo useampia lapsia ennen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Jos mä tekisin abortin, tunnen itseni, miten mun pää kestäisi sen? Todennäköisesti miettisin, olisko vauva ollut tyttö vai poika, koska syntynyt... jne.
MÄ EN TIEDÄ! ;-/
Kyllä vaan, meillä oli ehkäisy käytössä. Mutta petti.Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:ap ja vakkari harmaana, miten raskaus on ollut "yllätys"?
oliko ehkäisy käytössä?
jos ei, niin sit pitää mun mielestä vastata seurauksista
jos oli, niin sit on valinnan mahdollisuus
Mulla vähän samantyyppiset ajatukset... Katoin nettilaskurista, että la olis 25.1. Mies ei ole vaan kovin innostunut vauvan pitämisestä. Ja kyllähän muakin jonkun verran huolettaa nää fyysiset puitteet ja raha-asiat...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä myös lapsia jo ennestään ja lapsiluku pitikin olla täysi.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eipä oikeen, vaikken muutakaan osaa ajatella... Mietin meidän tulevaa elämään, jos/kun vauva syntyy. Miten me pärjätään? Meillä on jo useampia lapsia ennen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko tunteet eilisestä yhtään tasoittuneet?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Kuin minun suustani! Minä plussasin eilen. En tiedä mitä teen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toisaalta tekisi mieli hyppiä onnesta kattoon,mutta toisaalta olin suunnitellut tulevaa elämääni ihan toisenlaiseksi..Aborttiin en varmaan kykene..*huokaus*
Jos mä tekisin abortin, tunnen itseni, miten mun pää kestäisi sen? Todennäköisesti miettisin, olisko vauva ollut tyttö vai poika, koska syntynyt... jne.
MÄ EN TIEDÄ! ;-/
Tuo abortti on meillä kyllä tod.näköisesti jo suljettu pois vaihtoehdoista.
Mitä enemmän asiaa mietin sitä kielteisempi kantani ko toimenpidettä kohtaan on.
Surisin varmaan joka "vuosipäivä" menetettyä lasta ja masentuisin.
Joten pitää varmaan totutella ajatukseen pienestä vauvasta.