Plussa tuli ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jep, 5 päivää ennen kuin menkkojen ois pitäny edes alkaa. Haalea, mutta ilman tihrustelua nähtävä viiva tuli testiajan sisällä. Testin tein vaan sen takia, että "tiesin" olevani raskaana. Nyt meinaa tulla itku, mitenkähän kauan tämä jaksaa pysyä matkassa? Liian monesta oon joutunu luopumaan :(

Ymmärrän huolesi. Mulla oli kolme perättäistä km:a ennenkuin päästiin nauttimaan raskaudesta josta tuli ihana poika! Kyllä tekin onnistutte! Aivan varmasti! Jaksuja!

Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Ymmärrän huolesi. Mulla oli kolme perättäistä km:a ennenkuin päästiin nauttimaan raskaudesta josta tuli ihana poika! Kyllä tekin onnistutte! Aivan varmasti! Jaksuja!

Mä oon käyny kattomassa tuota testitulosta tänään varmasti 20 kertaa. Kertaakaan en oo jaksanu asiasta vielä iloita tai hehkuttaa kun pelkää pahinta. OIspa ihana saada pitää tämä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, 5 päivää ennen kuin menkkojen ois pitäny edes alkaa. Haalea, mutta ilman tihrustelua nähtävä viiva tuli testiajan sisällä. Testin tein vaan sen takia, että "tiesin" olevani raskaana. Nyt meinaa tulla itku, mitenkähän kauan tämä jaksaa pysyä matkassa? Liian monesta oon joutunu luopumaan :(

:hug: Jospa se ois tää kerta kun saat sen vauvan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Varovaiset onnittelut :) Tiedän tuon tunteen, kun ei tiedä iloita vai surrako jo valmiiksi uutta menetystä... Kyllä se voi ihan hyvin myös onnistua :) Tsemppiä!

Se on justiin tuo tunne mikä mua vainoaa. Apua, täytyy yrittää rauhottua.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Olet rauhassa ja lepäilet....minulla takana 20 keskenmenoa. kannattaa asiasta jutella neuvolan kanssa ihan pikimmiten....

Voi, otan osaa :( Montakos eläväistä muksua oot saanut? P.s. Anna meille vähän toivoa :)

Olet rauhassa ja lepäilet....minulla takana 20 keskenmenoa. kannattaa asiasta jutella neuvolan kanssa ihan pikimmiten....

Ihan tottako 20??? :o Otan osaa! Mulla niitä on 6 ja sekin tuntuu jo vähintäänkin riittävän!

siis minulla oli nyt seitsemäs kerta kun olen plussannut..vielä en hehkuta täysiillä.. en ennen kuin nyyttikkä on sylissä.. kaksi on mennyt pois ennen aikojaan.. ei se määrä ratkaise kuinka monta on mennyt kesken koskaan mene mielestä.. aina luulee, "entäs jos nytkin.."

silti aina on toivoa, ilman toivoa ei ole elämää.

Toivon sinulle onnellista tulevaisuutta.

Voi, otan osaa :( Montakos eläväistä muksua oot saanut? P.s. Anna meille vähän toivoa :)

kaksi on jo 15v ja 8v ja kolmas on loppusuoralla....kyllä on keinoja millä pidetään ne vauvat siellä massussa...kannattaa siis heti vain ottaa yhteyttä neuvolaan. En tiedä milloin yleensä sulla ne keskenmenot on. eka 12viikkoa yrität vain ottaa rauhassa. Onko koskaan tutkittu mistä johtuu?

kaksi on jo 15v ja 8v ja kolmas on loppusuoralla....kyllä on keinoja millä pidetään ne vauvat siellä massussa...kannattaa siis heti vain ottaa yhteyttä neuvolaan. En tiedä milloin yleensä sulla ne keskenmenot on. eka 12viikkoa yrität vain ottaa rauhassa. Onko koskaan tutkittu mistä johtuu?

Mulla on autoimmuunisairaus joka vaikuttaa jos on epätasapainossa. Mutta en ihan usko, että se ois ainoa syy koska on ollut kunnossa jo pitkän aikaa. Keskenmenot on tulleet lähes aina rv 6, yks oli rv 14.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on autoimmuunisairaus joka vaikuttaa jos on epätasapainossa. Mutta en ihan usko, että se ois ainoa syy koska on ollut kunnossa jo pitkän aikaa. Keskenmenot on tulleet lähes aina rv 6, yks oli rv 14.

mulla on ommeltu kohdunsuu viikon 12 jälkeen, ei tule ulos :D

Juup, on tutkittu kaikki mahdollinen. Mitään syytä ei ole löytynyt, eikä hoitoja kuulema ole, eikä saada. Näin ainakin KSKS sanoo... :( Mitäs hoitoja teillä ollut käytössä? Mistä olette saaneet? Onko teillä löytynyt syytä keskenmenoille?

:hug: Peukut pystyyn, että tämä matkalainen pysyy mukana kyydissä! Myös pari raskasta menetystä takana, ja vuosien yrittäminen, joten ymmärrän kyllä sun pelon menetyksestä. Se sama pelko on mullakin ollu joka päivä tän raskauden kans, toisena vahvempana, toisena vähemmän vahvana, mutta onnellisesti on jo loppusuora menossa (rv 33+6 ). Ethän luovuta! :hug: Kyllä teidänkin vuoro tulee!