plussa tuli, vaiko sittenkään? apua!

moi kaikille, olen uusi täällä ja aloitan heti tällaisella aiheella:

mulle pisteettiin tasan 2 viikkoa sitten 5000-pregnyl piikki ja tein äsken aamupissasta 2 raskaustestiä ( 1 acon early detection ja 1 clearbluen)ne näyttivät molemmat selkeää plussaa. neuvolan täti kuitenkin meinasi että odota vielä ainakin viikko sen pregnylin takia ennen kuin kailotat sitä koko suvulle... onko teillä ollut vastaavaa, milloin te olette pregnylin jälkeen testailleet? kiitos!
 
Hmm... kyllä minun muistin mukaan 5000ui pregnyliä pitäisi kadota elimistöstä jo alle kahdessa viikossa... Ei ainakaan minulla ikinä näkynyt pregnylistä haamujakaan, kun 2 viikkoa inssien jälkeen negoja testailin. Voisin kyllä lyödä aika paljosta vetoa, että ihan oikean plussan testasit. Onneksi olkoon! :)
 
Minulla näkyi (ensimmäisen kerran!) Ovitrelle (aika lailla vastaava kuin Pregnyl) testissä todella, todella haaleana viivana 9 päivää pistoksen jälkeen. Seuraavana päivänä ei näkynyt mitään, sitä seuraavana haamu tästä raskaudesta, joka taisi tänään heti alkuunsa mennä kesken.

Mutta ei todellakaan pitäisi (tai edes voi) näkyä 14 vrk pistoksen jälkeen, ei varsinkaan selkeänä plussana.

Onnea, ja toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Eikös Pregnyl lakkaa näkymästä 10 vuorokaudessa.. Että onneksi olkoon!!! :flower: =) :flower:

Oliko sulla ivf/icsi vai inssi?
Mulla oli itse asiassa vain clomit + pregnyl - piikki. Ja tämä on ensimmäinen ns. lääkkeellinen kierto, eli aika uusia ollaan tässä hommassa mieheni kanssa. mulla on lähete ensi viikon tiistaiksi terveyskeskukseen, mutta ajattelin oman mielenterveytenikin takia testailla tässä pitkin viikkoa. mulla on yksi keskenmeno takana ja tämän pienokaisen aion pitää sisälläni maksoi mitä maksoi!!!!! :kieh:
 

Yhteistyössä