plussa muuttui negaksi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiia00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiia00

Vieras
Osaiskohan joku viisaampi jelppiä mua, mä tein tossa kolme viikkoa sitten plussatestin (apteekin oma) , sen jälkeen tuli muutama nega, sitten muutamien päivien jälkeen tuli "roskis-plussa", ilmestyi noin puolen tunnin sisään testiin. (juu tiedän niitä ei sais kytätä testiajan jälkeen, mut mä nyt oon niin epätoivoinen...)
Ja loput testit onkin näyttänyt NEGAA. viimeksi tein perjantaina negatestin.
Kuvotusta, ällöttävää oloa on ollut joinakin iltoina tosi voimakkaana, oksentaa ei ole vielä tarvinnut,mutta lähellä on ollut.. Väsymystä on tullut ihan rutkasti lisää.
Mutta ei merkkiäkään menkoista.
Mainittakoon tuohon nyt vielä se että muutama päivä sen ensimmäisen plussatestin jälkeen tuli ihan säälittävät muutama tippa vaaleanpunertavaa vuotoa, huomasin sen yhden vessareissun yhteydessä. Mutta muuten on tullut pelkkää valkkaria...
Ja munasarjoja jomotellut ja vaikka ja mitä nippailuja on ollut alavatsan seudulla.

Pitääkö tässä vaan odotella ja katella että miten pitkälle tää kierto nyt meinaa venyä?! :kieh: Luulis että jos tuo on kemiallinen ollut niin olisi tullut jo vuoto?

Kyllä se nyt vaikuttaa siltä, että se on kemiallinen, voithan sie soittaa äippäneuvolaa ja pyytää et verestä ottaa viel raskaustestin, mut veikkaanpa et nyt ei oo tärpänny :/

Raskaustestien ei pitäisi näyttää plussaa jos et ole raskaana. Negaa ne voi näyttää vaikka olisitkin. Soita neuvolaan ja pyydä sieltä et ne ottaa verestä.

Mäkin tein, kun esikoista rupesin oottaan, apteekin testin, joka oli nega (samana päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa), viikon päästä nega, kahden viikon päästä nega.. Vasta kolmen viikon päästä plussaa näytti.

[QUOTE="Jeba";23305468]Kyllä se nyt vaikuttaa siltä, että se on kemiallinen, voithan sie soittaa äippäneuvolaa ja pyytää et verestä ottaa viel raskaustestin, mut veikkaanpa et nyt ei oo tärpänny :/[/QUOTE]

Kemiallisen puolella minäkin olen, ihmetyttää vaan kun ei vuotoa kuulu. :( Huomenna ois tarkotus marssia terveyskeskukseen jos vaikka suostuisivat tekemään veritestin..

menkat ei tuu siks ku stressaat nyt niitä ja raskautta. ja oireet kuvittelet kun haluaisit tulla raskaaksi.
Usko nyt, kyllä nega on.

Kyllä mä tiedän että nega on nega, enkä tunne mitään stressiä, ihan rauhallisin mielin tässä ollaan. Ja vaikea uskoa että "oireet" olisi kuvitelmaa, voihan se olla että nuo eivät mitenkään liity tähän, että väsymys ja voimakas pahoinvointi liittyy johonkin aivan muuhun. Toivottavasti ei mihinkään vakavaan..

menkat ei tuu siks ku stressaat nyt niitä ja raskautta. ja oireet kuvittelet kun haluaisit tulla raskaaksi.
Usko nyt, kyllä nega on.

Ihanaa kun täällä pyörii näitä ihmisiä jotka näkevät toisten ihmisten vatsan läpi.. :laugh:
Mistä sinä voit tietää stressaako aapee? Tai että onko oireet kuvitelmaa?

Itse suosittelen että vaadit veritestiä kun kerta pissatikut näyttää negaa! :)
Mä oon kuullut että raskaustestit voivat näyttää plussaa myös oviksen aikoihin.. Bongasitko oviksen viime kierrosta? Voi olla että sulla on ollut myös myöhänen ovis, siitä johtuneen plussa testissä sekä tuo vaaleanpunainen vuoto, joillain tulee kuulema semmoista oviksen aikaan.
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. ;)

Hui, mä oon taas vaan kuullut että ovistikut voivat näyttää raskauden, mutta ei toisinpäin, eli raskaustestien ei pitäisi reakoida ovikseen?
Ovista en ole bongannut, en tikuta tai mitään muutakaan, eli vähän tjottailua ollut vaan. :)
Eikä oo kyllä koskaan ennen tullut tuommoista vuotoa, siis vaaleanpunaista!

Raskaustesti EI voi reagoida ovulaation! Mutta se pitää paikkansa että ovulaatiotesti VOI reagoida raskauteen.
Vääriä positiivisia tuloksia VOI tulla, mutta ne on erittäin harvinaisia.
Ja kemiallisessa raskaudessa vuoto alkaa hyvin pian, ei ole normaalia että vuotoa ei tule jo kolme viikon kuluessa ensimmäisestä negatiivisesta testistä, joten suosittelen lämpimästi menemään lääkäriin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja NäinOn;23306024:
Raskaustesti EI voi reagoida ovulaation! Mutta se pitää paikkansa että ovulaatiotesti VOI reagoida raskauteen.
Ja kemiallisessa raskaudessa vuoto alkaa hyvin pian, ei ole normaalia että vuotoa ei tule jo kolme viikon kuluessa ensimmäisestä negatiivisesta testistä, joten suosittelen lämpimästi menemään lääkäriin. :)

Kyllä voi reagoida. Usko huviksesi. Jos et, käy kysymässä tuolta vauvakuumepuolelta ;)

Juu, vääriä positiivisia tuloksiakin voi tulla, mulle CB testiin teksti raskaana ja tuntia myöhemmin nega ja nega kiertohan se oli. Naisethan ei sitten ovuloi joka kuukausi eikä kierto ole todellakaan aina "kellontarkka" vaikka ihmiset niin väittäisivätkin. Nuo sun mini vuodot ovat voineet ihan hyvin olla mankatkin, sitäkään ei voi kokonaan pois sulkea...

Alkuperäinen kirjoittaja NäinOn;23306024:

Raskaustestit kyllä reagoi myös ovulaation aikana korkeisiin lh-hormonipitoisuuksiin. Hcg ja lh ovat lähes identtisiä ja mitä herkempi (10-25 mIu) testi, sen paremmin se näkyy.

Kemiallinen ei ole kyseessä, menkat tulee silloin kutakuinkin ajallaan joten myöhäistä ovista veikkailen..silloin menkat on vasta muutaman päivän myöhässä.
Toki voit olla raskaanakin ilman plussaa, se ei tosin ole yleistä..mutta meilläkin yksi tällainen kokemus, vauva löytyi ultralla.

Kemiallinen ei ole kyseessä, menkat tulee silloin kutakuinkin ajallaan joten myöhäistä ovista veikkailen..silloin menkat on vasta muutaman päivän myöhässä.
Toki voit olla raskaanakin ilman plussaa, se ei tosin ole yleistä..mutta meilläkin yksi tällainen kokemus, vauva löytyi ultralla.[/QUOTE]

itsellä biokemiallinen raskaus vuoti ulos vasta 2,5 viikkoa siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja ensimmäinen plussa ilmestyi testiin.

Yhteistyössä