Plussa/haamu/viivan paikka? (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "testaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"testaaja"

Vieras
Aijaa.com - 7460501.jpg

Mitä näette kuvassa? Onko tuo plussa, haamu vai viivan paikka?

Testiaika oli jo mennyt umpeen kuvaa otettaessa. Todella hitaasti viiva tuli näkyviin testin teon jälkeenkin.

Mikäli raskaana olen, niin ei ollut ihan suunniteltu juttu, mutta kaikki otetaan vastaan mitä saadaan :)

Sanoisin että haamu, mutta jos tuli esiin vasta testiajan jälkeen niin voi olla viivanpaikkakin.. Tosin itse en ole koskaan viivanpaikkaa livenä nähnyt vaikka erilaisia testejä olen tehnytkin. Ovat aina olleet joko yksiselitteisiä negoja tai sitten plussaa. Siksi veikkaisin tuosta haamua, joka voi vahvistua muutaman päivän kuluessa?

Nyt on varmaan noin kp 30 menossa, jos muistan oikein viime menkkojen alkamisen, kun ei tullut merkattua sitä mihinkään ylös. Eka mahdollinen hedelmöittymispäivä 22.1, sillä sitä ennen oli taukoa. Kolmet kuukautiset ehti tulla edellisen synnytyksen jälkeen ja imetän edelleen nuorinta.

Aiempien raskauksien kohdalla ei myöskään mitään täysin selvää viiva ole tällaisella testillä tullut. Ainoa testi joka on näyttänyt selvän plussan on clearblue, joten varmaan sellaisen osto edessä. Mulla on aina testit näyttäneet aika myöhään vasta plussan.

Täytyy tehdä muutaman päivän sisällä uusi testi. Ei mulle kyllä aiemmin ole haamuja tullut, jos raskaana en ole ollut, mutta katsotaan nyt. Alamahaa kyllä särkee niin, että ihan kuin menkat olis tulossa, joten saa nähdä.

Yhteistyössä