Pliis, älkää yllättäkö mua kukaan enäääääää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Eilen ovelle pölähti setä vaimoineen "että terve, me tultiin käymään!" Tänään taasen sisään perheineen talsi sisareni "moi, tultiin käymään!" Joo kivaa on kun käytte, mutta vaikka tekstari pliis 5 min. ennen kuin tulette että kerkiäisin edes pukea päälle saati katsoa peiliin tai kämppään...

Tekis mieli vetää ovi lukkoon mutta kun talossa on 7-vuotias se ei oikeen onnistu, ja koirakin elää omaa elämäänsä tullen ja mennen ulko-ovesta kuistille lämpimillä keleillä. Mä olen vauvan kanssa joskus TOSI väsynyt ja haluisin vain olla tässä omassa porukassa.

Mä inhoan yllätysvieraita!

Mitähän tapahtuisi jos sanoisit asiasta heillekin? Jos otat heidät hymyillen vastaan aina kun tulevat yllättäen käymään, eivät välttämättä osaa edes aavistaa etteivät olleet sillä hetkellä toivottuja vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Eilen ovelle pölähti setä vaimoineen "että terve, me tultiin käymään!" Tänään taasen sisään perheineen talsi sisareni "moi, tultiin käymään!" Joo kivaa on kun käytte, mutta vaikka tekstari pliis 5 min. ennen kuin tulette että kerkiäisin edes pukea päälle saati katsoa peiliin tai kämppään...

Tekis mieli vetää ovi lukkoon mutta kun talossa on 7-vuotias se ei oikeen onnistu, ja koirakin elää omaa elämäänsä tullen ja mennen ulko-ovesta kuistille lämpimillä keleillä. Mä olen vauvan kanssa joskus TOSI väsynyt ja haluisin vain olla tässä omassa porukassa.

Mä inhoan yllätysvieraita!

Sama, et todellakaan ole yksin tämän asian kanssa! :D Inhoan myös kun anoppi ja appi tulossa kerran vuodessa käymään. En siedä sitä! Anoppi joskus huomauttanut mulle siivouksesta "voisithan sinä joskus siivota!" tyyliin. En halua heitä enää kylään, koska otin todella paljon ihteeni, ihan ku mulla ei ois muutakin tekemistä koulun ja töiden lisäks kun siivota päivät pitkät vaan siksi että anoppi kun tulee kylään, että hänen on hyvä olla. Pysyköön poissa jos ei kelpaa!sanoinkin hänelle takasin että noh, siinä on imuria... ;)

musta on kohteliasta ilmoittaa just tyyliin 5-10min aikasempaa tulostaan, ettei tarvitse puolialasti mennä vieraita vastaanottamaan. Tai jos on miehen kanssa touhut kesken, niin siinä on kiva sitten naama punaisena seistä ovella :D

Kummallisinta on että setä vaimoineen pamauttaa paikalle aina silloin kun vauva nukkuu aamupäikkäreitään. Olen monesti sanonut että meillä pitää olla hiljaa tähän aikaan kun vauva nukkuu niin siihen setä toteaa vaan "no se on hyvä että lapsi oppii nukkumaan metelissä." No onhan se hyvä, mutta kun mä haluisin nukkua tuolloin itsekkin...

Yhteistyössä