Please selittäkää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras

HEI!

Minä en nyt enää käsitä erästä asiaa ollenkaan...joten voisiko joku viisas minulle selittää...eli mieheni oli exälleen laittanut viestin että meillä eli minulla ja miehelläni menee huonosti.No tuohon aikaan olimme juuri menossa kihloihin ja olimme onnellisia...niin ainakin minä olin ja luulin että miehenikin oli...mutta ilmeisesti sitten ei ollutkaan?Sain viestistä tietää yhden kaverini kautta jolle mieheni ex oli viestistä kertonut.Mieheni tottakai viimeiseen asti väitti ettei ole sellaista viestiä laittanut ja se ei ole totta...ja sitä todella toivoinkin...mutta lopulta halusi olla rehellinen ja kertoi laittaneensa sen viestin ja hakeneensa sillä sääliä?

Olenko minä ihan tyhmä...kun en ymmärrä mistä tässä on kyse?MIksi pitää hakea sääliä jos on onnellinen ja rakastunut?Minä en vaan voi käsittää ja asia vaivaa minua tosi paljon...Ollaan asiasta yritetty puhua mutta en ole parempaa selitystä kuullut kuin että hän haki vain sääliä.

Please selittäkää minulle mistä tässä voi olla kyse?Mitä tämä tarkoittaa?

En halua kiertää veistä haavassa, mutta minun kokemukseni mukaan miehillä on se käsitys, että naiset antavat säälistä. Eli jos joku nainen suhtautuu mieheen pehmeästi ja säälittelee häntä, se on hyvä tilaisuus yrittää muutakin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 14:35 Susu kirjoitti:
En halua kiertää veistä haavassa, mutta minun kokemukseni mukaan miehillä on se käsitys, että naiset antavat säälistä. Eli jos joku nainen suhtautuu mieheen pehmeästi ja säälittelee häntä, se on hyvä tilaisuus yrittää muutakin.

Koskeeko tämä Susu koko meitä miessukukuntaa?

Ei miehesi varmaan sääliä hakenutkaan siihen, että kaikki oli hyvin. Halusi siis sääliä ja lohtupisteitä (jotakin lämpimiä sanoja exältä?) joten keksi tälläisen syyn, että nyt menee huonosti. Yhtähyvin kai olisi voinut sanoa, että "nyyh nyyh, koira piti lopettaa" tai "apua, jalka katkesi", valehteli joka tapauksessa. Ikävä juttu ja aika järjenvastainen. Sitä miksi hän halusi niitä lämpimiä sanoja ei varmaan kukaan täällä voi selittää, ainoastaan miehesi (viimehetken paniikki, muutosvastarintaa..?)

Toivottavasti ootte ollu nyt jo pitkään yhdessä ja oppineet tuntemaan toisenne perusteellisesti. Eiköhän exän lämpimät lohdutuksetkin ole jo käyny aika turhiksi jos olette ehtiny pidempään seurusteleen. Tuskin ne saa enää mitään erityistä reaktiota aikaan vaikka exä innostuisikin "säälimään".

Yhteistyössä