PKS-seudulta odottavia äitejä huhuillaan!

  • Viestiketjun aloittaja taikatimjami
  • Ensimmäinen viesti
taikatimjami
Ja miksei myös pienten lasten äitejä :)
Täällä laskettu aika huhtikuussa ja olisi mukava tutustua toisiin samassa tilanteessa oleviin tai saman tilanteen jo läpikäyneisiin.
Vaihtaa kokemuksia, tunteita, miettiä tulevaa, mennyttä..
Olen 30+ ja esikoista odotellaan suurella jännityksellä ja mielenkiinnolla.

Ota yhteyttä niin jutellaan ja tapaaminenkin olisi piristävä pysähdys syyspimeyteen =)
 
Moikka! Minullakin LA huhtikuussa ja odottelen jo kolmatta. Isommat lapset ovat jo 6- ja 12-vuotiaita, eli melkein tuntuu kuin olisi taas ensimmäinen tulossa. Olen 31v. ja asun Helsingin keskustassa. Olisi mukava tutustua :)
 
taikatimjami
Pitääkin tsekata toi ehdotettu ketju, kiitos vinkistä!
Itse en vaan oo mikään armoton datahiiri että jaksaisin hengailla koneessa kovin paljon. Siksi suosisin meilitsi kirjottelua ja kaikista eniten treffaamista kun koneella istuminen vähän tökkii.
Mun s-posti on taikatimjami@hotmail.com
Kirjoittelemisiin!
 
Täälä kans yks enemmänkin pyöristymäänpäin oleva äiti. Ikää on kertynyt mittariin 32v ja lapsia on ennestään poika 4v8kk ja tyttö 2v1kk & kolmas olisi tuloilllaan huhtikuussa. Asustellaan Nurmijärven suunnalla mutta esim Jumbossa ja Tikkurilassa tulee pyärittyä melkeimpä viikottain mummilassa ja jumpassa. Suurin osa äitiystävistä on palannut töihin joten välillä on päiviä kun kaipaisi aikuista juttuseuraa ja miksei lapsille leikkikavereitakin.
 

Yhteistyössä