Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

  • Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti
PePa Meiän typykkäinen on viikon teiän tyttöä nuorempi :) Syntynyt 4.7, laskettuaika oli 21.6 :D
Mä vältän aika paljon junilla liikkumista, kun oon kaksosten vaunuilla liikenteessä, jos reissataan... niin ne on niin jyskyt ettei joka junaan ees mahdu.. :p
Mut busseilla voidaan liikuskella. :) On tääl Espoossa ihan kivoja puistoja, noi asukaspuistot mm, ja sit päiväkodithan on viikonloppuisin kiinni niin niissäkin käydään riekkuu.
Mut onks sulla tietoa et milloin oisitte taas Espooseen suuntaamassa? Me ei nyt tulevana viikonloppuna (30.10-31.10) voida nähdä kun menoa, mut seuraava ihan auki vielä :)
Ilmoittele! :)

Ja tervetuloa bellis91 :)
 
En mäkään oikein välitä noilla junilla liikkua, bussit on niin paljon helpompia :D Ensi viikonloppuna mekin pysytään kotosalla kun on esikoisen synttärit ja vieraita tulee, mutta varmaan sitten taas seuraavana ollaan liikkumassa. Ainakin näillä näkymin..

Me voitais kyllä lähteä myös tuonne keskustaan puistoon vaikka sinne Kaivopuistoon, siellä ei olla käytykkään. Jos sinne lähtijöitä löytyis..??
 
Moi kaikki!! :wave:

Täällä 27-vee esikoistaan elokuulle odottava mamma-to-be. :) Ollaan Vantaalta, muutetaan kuukauden päästä Korsosta Rekolaan.

Vertaistukea kaipaan, koska muita samassa elämäntilanteessa olevia ei omasta kaveripiiristä löydy!

Laittakaa viestiä tulemaan! :) Joko yksärinä tai sitten mun "roskapostiemailiin" (annan oikean sitten heti kun tulee viestiä, en halua spammia mun oikeeseen mailiin) ullahot@hotmail.com
 
Täälläkin olis 24v äiti ja tyttö 3kk Espoosta! Olis tosi kiva saada kahvi ja lenkkiseuraa! :) Jos täällä on muita halukkaita, voitais järjestää joku isompi treffi vaikka ens viikolle/sitä seuraavalle viikolle? Ja jos joku haluaa kahvittelemaan vaikka heti, niin täältä löytyy! :D Täältä kestää n15min bussilla stadiin, niin matka ei oo ongelma :) S.posti: santzuli86@yahoo.com
 
Täällä ois kans yksi 84 syntynyt äiti ja 2010 syntynyt poika jotka vois lähteä johonkin mukaan..
Eikö oo ketään Järvenpäästä? Joukkoliikenteellä kyllä pääsen liikkumaan, mutta nyt tuntuu vielä vähän hankalalta tuo kauemmas lähteminen.
 
Moikka,
täällä Veikkolalainen 26-vuotias äiti ja 2kk vanha tyttö. Puistoon meistä ei taida vielä olla leikkiseuraa, mutta kahvittelut, vaunulenkit ja kaikki muu aktiviteetti äitiporukassa kiinnostaa. Helsingin keskustaan pääsen huonosti (autollaliikkuja), mutta eiköhän me sinnekin jotenkin selvitä jos kaikille muille se on kätsempi. Eli ruvetaanko suunnittelemaan treffejä?
 
Täällä 24v kohta kolmikuisen pikku prinsessa äiti, autolla pääsen minne vaan, Klaukkalassa asutaan :)

"Hampurin pormestari", me ainakin melko "hollilla" asutaan, pitäiskö vaihtaa viestejä?

Sähköposti on k_arpre(a)hotmail.com, jos teillä on joku verkko siellä jo :)
 

Yhteistyössä