pk-seudulla hyvä kampaaja/kampaamo?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti83

Vieras
Eli etsin hyvää kampaamoa tai kampaajaa!!! Olen pettynyt monesti, hyviä todella ammattitaitoisia kampaajia on todella vähän, varsinkin sellaisia jotka osaa värjätä ja näkee mikä oikeasti sopii..

Haluaisin löytää rohkean kampaajan joka uskaltaa ehdottaa jotain uutta!! Eikä aina sitä samaa tumma alta ja vaalea päältä ja muutama tehosteraita!!!!!
 
:wave: sama kiinnostais muakin :D just mietin eilen,et onks noissa tyylinmuutos ohjelmissa vaan semmosia kampaajia,jotka oikeesti suosittelee ja näkee millaset hiukset kenellekkin sopii..
 

Yhteistyössä