PK:n täti kehotti pukemaan lapsille pitkähihaisia..

  • Viestiketjun aloittaja vittuuntunut
  • Ensimmäinen viesti
vittuuntunut
lyhythihaisten paitojen sijaan.
Miksi??
Päiväkoti rakennus on uusi, eli ei vedä. Lapset on tosi liikkuvaisia ja hikoavat helposti. Ulkovaatetuksessa olen huomioinut, että muksuilla t-paidat alla, ei varmasti palele ulkona.
Lapset siis 1v ja 2v.

Eikö oma äiti tiedä, vaan pitää ohjeistaa??
 
jonna
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
t-paita on meillä kesävaate
kuletko itekin vielä teepparissa tähän vuodenaikaan ?
Sisällä, tietenkin pidän.
Eikö t-paitaa saa pitää collegen alla, onko se tosiaan kielletty..?

Tietysti saa, mutta minä ainakin ymmärsin tekstistäsi, että pitkähihaista ei tarvitsisi ollenkaan.
 
vieras
meillä ei lapset pidä enää t-paitaa edes sisällä,eikä noilla kuuma tunnu olevan.ulos puin tänäänkin jo pitkähihaisen,fleecet ja vk puvun.mennä touhusivat eikä vieläkään tullut hiki.
mun kylmäveriset geenit saaneet.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hampaaton Mangusti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
niin,lapset on erilaisia.
mut ite en ollenkaa enää käytä t-paitoja taikka lyh.hih.bodeja kun on jo niin viileää.
No eihän sisällä kylmä ole..?
Sisälämpötiloja on kovin erilaisia. Joissain paikoissa pärjää t-paidalla, toisissa tarvii sen pitkähihaisen.
Mutta, jos mä katson asian niin, et meidän lapset "pärjää" t-paidalla sisällä, niin pitääkö henkilökunnan mieliksi pakottaa college päälle?

Joskus olen unohtanut riisua pitkähihaisen, niin kyllä nuo muksut ne osaavat itsekin riisua..

Hölmöltä hommalta vaan tuntuu..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
niin,lapset on erilaisia.
mut ite en ollenkaa enää käytä t-paitoja taikka lyh.hih.bodeja kun on jo niin viileää.
No eihän sisällä kylmä ole..?
no ei nyt niin kylmä mutta kyllä tarhat musta yleesä on aika viileitä paikkoja :/
Alkuun kirjoitin, että meidän päiväkoti on uusi rakennus ja ei ole todellakaan kylmä.
 
toinen pk:n täti
Siinä onkin just se ongelma hikoilevilla lapsilla, että pitää pukea 2 paitaa päällekäin (t-paita+college), kun voisi vain laittaa takin alle sen yhden ohuen pitkähihaisen, niin ei lapselle tulisi hiki. tätä se pk:n täti varmaan ajaa takaa?! Tai ainakin itse mietin, että älytöntä pukea enää t-paitoja juuri tuon ulkovaatetuksen takia. ei kuitenkaan enää viitsi lapselle laittaa pelkkää t-paitaa takin alle..
 
lokakuun lilja
Päiväkodeissa tuuletetaan paljon ja useasti sisälämpötila pidetään melko viileänä.

Etkö sinä ap usko, että ihminen, joka viettää päivät siinä rakennuksessa sinun lastesi kanssa osaa ohjeistaa sinua niihin tiloihin sopivasta vaatetuksesta.

Laitapa sinne lapsille vaatteita päälle.
Kyllä meilläkin sisällä tarkenee lapsi vaikka pelkissä kalsareissa, mutta monessa muussa talossa (kuten päiväkodissa) ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
niin,lapset on erilaisia.
mut ite en ollenkaa enää käytä t-paitoja taikka lyh.hih.bodeja kun on jo niin viileää.
No eihän sisällä kylmä ole..?
no ei nyt niin kylmä mutta kyllä tarhat musta yleesä on aika viileitä paikkoja :/
Alkuun kirjoitin, että meidän päiväkoti on uusi rakennus ja ei ole todellakaan kylmä.
juu huomasin mutta minusta tarhat vain yleesä on viileitä paikkoja :)
 

Yhteistyössä