|O |O |O
kävin olkapään ultrassa tänään kun olkapää on ollut kipeä reilu 2,5viikkoa, olen kyllä ollut töissä koko ajan mutta tuskaa se on ollut
viikon odottelin tuota ultra-aikaa ja tänään se siis vihdoin oli, meni hitusen ohi mikä siellä nyt on vikana, mutta ilmeisesti joku kohta on turvonnut jolloin joku jänne jää luun ja luu katon väliin ja hiertyy, siistä siis aiheutuu kipu kättä liikuteltaessa..
lääkäri suositteli kortisoni piikkiä mutta eipä sitten voinutkaan laittaa sitä |O |O |O
syynä se että koska tuo ultra ei kuulu työterveyshoidon sopimukseen, vaan mulal oli erillinen lähete ja maksusitoumus mistä puuttui pieni teksti, tarvittaessa saa tehdä jatkotoimenpiteitä.. niin piikkiä ei voinut laittaa kun sekään ei kuulu työterveyshuollon piirin.. :headwall:
kävin olkapään ultrassa tänään kun olkapää on ollut kipeä reilu 2,5viikkoa, olen kyllä ollut töissä koko ajan mutta tuskaa se on ollut
viikon odottelin tuota ultra-aikaa ja tänään se siis vihdoin oli, meni hitusen ohi mikä siellä nyt on vikana, mutta ilmeisesti joku kohta on turvonnut jolloin joku jänne jää luun ja luu katon väliin ja hiertyy, siistä siis aiheutuu kipu kättä liikuteltaessa..
lääkäri suositteli kortisoni piikkiä mutta eipä sitten voinutkaan laittaa sitä |O |O |O
syynä se että koska tuo ultra ei kuulu työterveyshoidon sopimukseen, vaan mulal oli erillinen lähete ja maksusitoumus mistä puuttui pieni teksti, tarvittaessa saa tehdä jatkotoimenpiteitä.. niin piikkiä ei voinut laittaa kun sekään ei kuulu työterveyshuollon piirin.. :headwall: