pjärkkele kun voi ärsyttää toisen väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
siis sellainen flegmaattisuus, ei oikein mikään nappaa ja on vaan niiiin väsynyt.
sitten kun koittaa saada normaaleja juttuja hoidettua, jotain kivaa suunniteltua tai ihan vain mielenkiintoisesta aiheesta keskusteltua niin toinen tuijottelee tyhjyyteen, murahtelee eikä kiinnostu |O
ei tuo ollut tollanen kun mä sen kanssa aloin yhdessä olemaan, stna kun pitää alussa esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti on

(ja juu, nyt on täysin pienestä asiasta taas käpy palanut, kun koitan tässä suunnitella olohuoneen uutta järjestystä, mahdollista laivareissua lapsen kanssa jne)

Kokeilepa jättää olohuoneen järjestys entiselleen ja alkaa suunnitella reissua miehesi kanssa kahden kesken. Saattaisi kiinnostaa huomattavasti enemmän.

Nuo molemmat asiat mitkä mainitsit ovat SINUSTA mukavia ja mielenkiintoisia. Voin itse miehenä sanoa että kumpikin kuulostaa minusta pelkältä velvollisuudelta. Huonekalujen siirtelyssä mies joutuu auttamaan ja laivareissu lapsen kanssa on, no, lapsen iästä riippuen aika turha. Joku kylpyläreissukin olisi parempi investointi.

[QUOTE="vieras";23340154]Kokeilepa jättää olohuoneen järjestys entiselleen ja alkaa suunnitella reissua miehesi kanssa kahden kesken. Saattaisi kiinnostaa huomattavasti enemmän.

Nuo molemmat asiat mitkä mainitsit ovat SINUSTA mukavia ja mielenkiintoisia. Voin itse miehenä sanoa että kumpikin kuulostaa minusta pelkältä velvollisuudelta. Huonekalujen siirtelyssä mies joutuu auttamaan ja laivareissu lapsen kanssa on, no, lapsen iästä riippuen aika turha. Joku kylpyläreissukin olisi parempi investointi.[/QUOTE]

no siis meillä on sopimus että huonejärjestyksen muuttamisesta päätetään yhdessä, ja nyt olis tarvetta siihen.. laivareissu olis lapsen toiveesta tehtävä.. kyllä mie yksinkin tuon järjestyksen pystyn muuttamaan, ja tarvittavat huonekalut maksamaan.. mutta tuon miehen käytös on vaan nykyisin aina tällästä, eli oikein mikään ei jaksa napata taikka sitä liikuttaa.. innostumisesta puhumattakaan..
ja tämä tosissaan vaikuttaa jo yleismielialaan, ja koska mua vituttaa niin eipä tuo mies saa pildeäkään

Yhteistyössä