pjärkkeleen mies otti ja läks kaljalle

mies ilmoitti että haluaa tehdä jotain muutakin kuin keittiötä lomalla niin läks ryyppäämään mun veljen ja duunikaverin kanssa, (tunnin varoajalla) vituttaa se melko paljon mutta eipä tuota nyt auta kieltääkkään..
nyt mie pähkäilen et mitäs ihmettä mie teen, poika on nukkumassa joten sinänsä kait voisin keittiön saumata (kun se kerran pitää tehdä vaikka varmasti muakin huvittais lomalla tehdä jotain muutakin)
vai tuhlaanko aikaani suunnitellessa tulevaa nukkekotia :snotty:
ja huomen aamulla lähdetään protestiksi korkeasaareen pojan kanssa, ei tarvuii miehen tulla mukaan kun lomalla on niin kivaa potea krapulaa :xmas:

Huhuijaa
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Se on miehen oikeus, siivoa ja tee ruokaa valmiiksi miehelle sillä aikaa, pese pyykkiä, kyllä sitä jotain kodinhoitohommaa löytyy kun mietit.
Joo, ei yhtään sellanen selvä jako, että nainen nyrkin ja hellan välissä... Et voi oikeasti olla tosissas :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Hra Huuhaa:
Älä ap narise, miehes tarvii vapaaillan :D
no näköjään..
mie mieluummin otan sen informaation vastaan vapaaillasta hitusen aiemmin.. se siis tässä eniten ärsyttää, toinen asia on se että kun se kertoi lähtevänsä ulos niin se sanoi tuon "olishan se kiva tehdä lomalla jotain muutakin kuin tuota keittiötä, niinkuin nähdä kavereita jne" hyvinkin vittumaisen syyllistävällä äänellä.. siis joo, ollaan me remontoitu keittiötä ja molemmat meistä on ollut ihan yhtä lailla jumissa sen kanssa, mä en ole sitä pakottanut kotona pysymään ja itsehän se siihen remonttiin oli halukas.. ja nimenomaan oli suunniteltu että tehdään se kun on lapsivapaa viikko niin menee nopeammin, turvallisemmin ja paremmin..
ja nyt kun mun poika on kotona ja voitais tehdä niitä kivoja juttuja niin se valitse sitten kaljoittelun ja krapulan huomenna se on nokka solmussa jos tehdään ilman sitä jotain kivaa.. mitä siis oli tarkoitus huomenna tehdä |O

Yhteistyössä