Pizzeria auki,vaikka 22 ois pitäny mennä kiinni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seija

Vieras
Katsoin juuri koti-ikkunastani ja vastapäätä oleva vasta avattu pizzeria oli auki.. vaikka siinä lukee että avoinna joka päivä kello 10-22.
Saako se piettää pitempään auki kuin mitä lukee?
Siis kannattaako mulla tehä joku ilmoitus jonnekin ja tarkistaa että onko heillä luvat pitempään?
Mulla henk koht ärsyttää laittomuudet.. Meinaan että jos ne tarjoileekin tuossa pimeänä omaan piikkiin alkoholia..

Ja joo,ei oo omaa elämää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
Katsoin juuri koti-ikkunastani ja vastapäätä oleva vasta avattu pizzeria oli auki.. vaikka siinä lukee että avoinna joka päivä kello 10-22.
Siis kannattaako mulla tehä joku ilmoitus jonnekin ja tarkistaa että onko heillä luvat pitempään?
Mulla henk koht ärsyttää laittomuudet.. Meinaan että jos ne tarjoileekin tuossa pimeänä omaan piikkiin alkoholia..

Lälä läl lää..eiks sul ole parepaa tekemistä, kaiva vaikka persettäs.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne siivoaa siellä, eihän sitä pimeässä tehdä!

Näin.. Mulla menee pahimmillaan puolitoista tuntia siivouksiin kun laitan kiinni.. Ja voihan olla ettet kiikareista huolimatta näe aukioloa kunnolla :xmas:

Siis tossa vieressä on kuppila, asiakkaita tonne pizzeriaan lappaa,yks poikkes sieltä automaatilla..

Hihii, tää on niin kivaa ku saa kyylätä ;) Olen raskaana parhaillaan ja yksin kotona,eikä tekemistä..

Mietin vaan ku täällä on niin paljon nuita pimeitä hommia tehty yms. kaljaa myyty velaksi yhessä paikkaa jossa oli anniskelulupa.. jäivät poliiseille siitä kiinni,ottivat aina asiakkaiden automaattikortit pantiksi, nyt ovat jatkaneet samaa hommaa mutta eivät ota kortteja pantiksi etteivät kytät tiä.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne siivoaa siellä, eihän sitä pimeässä tehdä!

Näin.. Mulla menee pahimmillaan puolitoista tuntia siivouksiin kun laitan kiinni.. Ja voihan olla ettet kiikareista huolimatta näe aukioloa kunnolla :xmas:

Ilman kiikareita ja laseja nään ihan selvästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:

Lälä läl lää..eiks sul ole parepaa tekemistä, kaiva vaikka persettäs.

No on toi mun mielestä parempaa tekemistä kuin kaivaa persettä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Saahan ne pitää oviaan auki myöhempäänkin, ja vastaavasti sulkea aikaisemmin, luki ovi/ikkunateipeissä mitä vaan :D
Tuskin siellä alkoholia on tarjolla :)

Se alko-homma tässä juuri oli se suurin mietintä ja siis että saako olla auki..

Toivottavasti ovat ihan laillisissa puuhissa.. nimittäin ajattelin ens viikolla kokeilla heidän pitsoja:)

Yhteistyössä