Mä aattelin syödä vain pikkasen koska olen "puolilaihiksella." :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:TOIVOTTAVASTI KAIKILLA PIZZAN SYÖJILLÄ ON PIAN TÄLLAINEN OLO: :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :snotty:
"Laihiksella"
Mä aattelin syödä vain pikkasen koska olen "puolilaihiksella." :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:TOIVOTTAVASTI KAIKILLA PIZZAN SYÖJILLÄ ON PIAN TÄLLAINEN OLO: :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :snotty:
"Laihiksella"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunokki:Mä aattelin syödä vain pikkasen koska olen "puolilaihiksella." :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:TOIVOTTAVASTI KAIKILLA PIZZAN SYÖJILLÄ ON PIAN TÄLLAINEN OLO: :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :snotty:
"Laihiksella"
Ainahan jollakin on ylempi taho, olit sitten vaikka toimitusjohtaja. Meillä on omat modet meitä modeja moderoimassa, jos nyt ketään kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ettekö te olekaan ylin päätäntävalta, diktatuuri, joka saa mielivaltaisesti poistaa ketjun kuin ketjun? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tällaiset ketjut voitaisiin poistaa moderaattorin toimesta, jos siihen olisi valtuuksia. :kieh:
Höh. *luuli Jätkää palstan jumalaksi*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ainahan jollakin on ylempi taho, olit sitten vaikka toimitusjohtaja. Meillä on omat modet meitä modeja moderoimassa, jos nyt ketään kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ettekö te olekaan ylin päätäntävalta, diktatuuri, joka saa mielivaltaisesti poistaa ketjun kuin ketjun? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tällaiset ketjut voitaisiin poistaa moderaattorin toimesta, jos siihen olisi valtuuksia. :kieh:
Heitä kutsutaan näin tuttavallisesti ylläpidoksi ja Kaksplussan toimitukseksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Höh. *luuli Jätkää palstan jumalaksi*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ainahan jollakin on ylempi taho, olit sitten vaikka toimitusjohtaja. Meillä on omat modet meitä modeja moderoimassa, jos nyt ketään kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ettekö te olekaan ylin päätäntävalta, diktatuuri, joka saa mielivaltaisesti poistaa ketjun kuin ketjun? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tällaiset ketjut voitaisiin poistaa moderaattorin toimesta, jos siihen olisi valtuuksia. :kieh:
Onko moderaattoreiden moderaattoreilla myös omat modet moderoimassa moderaattoreiden moderaattoreita? :saint:
Onks ne sitten niinku ylin päätäntävaltaa käyttävä elin palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Heitä kutsutaan näin tuttavallisesti ylläpidoksi ja Kaksplussan toimitukseksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Höh. *luuli Jätkää palstan jumalaksi*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ainahan jollakin on ylempi taho, olit sitten vaikka toimitusjohtaja. Meillä on omat modet meitä modeja moderoimassa, jos nyt ketään kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Ettekö te olekaan ylin päätäntävalta, diktatuuri, joka saa mielivaltaisesti poistaa ketjun kuin ketjun? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tällaiset ketjut voitaisiin poistaa moderaattorin toimesta, jos siihen olisi valtuuksia. :kieh:
Onko moderaattoreiden moderaattoreilla myös omat modet moderoimassa moderaattoreiden moderaattoreita? :saint: