Eikös olekin kivaa? :kieh: Minulla on nyt haaste-laihdutus päällä ja ei voi herkutella millään. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Oi voi kertokaa mitä laitoitte täytteeksi? Kiusaan oikeen kunnolla itteeni :kieh:
=) Mä tein samalla uunin lämmöllä toscapiirakan jota sit voi nauttia jäätelön kanssa illemmalla ....Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Sitten suklaata jälkkäriksi, sorry :ashamed: kyl itekkin pitäis hiukan himmata noiden herkkujen kanssa :snotty:
Mikäs firma myi tuota? Joskus voisi tosiaan kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Asiasta toiseen... Eilen kaupassa näin 'tuoreen' valmiin pizzapohjan missä oli tomaattikastikekin mukana. Onkos joku jo ehtinyt sitä kokeilemaan? Yleensä teen kyllä pohjan itse, mutta välillä voisi tehdä hieman helpommallakin
hmmmmmmm. piirakkaa, pitäisköhän lähteä moikkaamaanAlkuperäinen kirjoittaja kirpin:=) Mä tein samalla uunin lämmöllä toscapiirakan jota sit voi nauttia jäätelön kanssa illemmalla ....Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Sitten suklaata jälkkäriksi, sorry :ashamed: kyl itekkin pitäis hiukan himmata noiden herkkujen kanssa :snotty:
No huomenna sit laihaa kasviskeittoa
Prismassa sen näin, en kyllä muista valmistajaa. Siinä hyllyssä sitä oli missä oli valmispizzat ja muut valmisruoat.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Mikäs firma myi tuota? Joskus voisi tosiaan kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Asiasta toiseen... Eilen kaupassa näin 'tuoreen' valmiin pizzapohjan missä oli tomaattikastikekin mukana. Onkos joku jo ehtinyt sitä kokeilemaan? Yleensä teen kyllä pohjan itse, mutta välillä voisi tehdä hieman helpommallakin
Ettekö te olekaan ylin päätäntävalta, diktatuuri, joka saa mielivaltaisesti poistaa ketjun kuin ketjun? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tällaiset ketjut voitaisiin poistaa moderaattorin toimesta, jos siihen olisi valtuuksia. :kieh: