Pizzaa, pizzaa,pizzaa,pizzaa

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Sitten suklaata jälkkäriksi, sorry :ashamed: kyl itekkin pitäis hiukan himmata noiden herkkujen kanssa :snotty:
=) Mä tein samalla uunin lämmöllä toscapiirakan jota sit voi nauttia jäätelön kanssa illemmalla ....
No huomenna sit laihaa kasviskeittoa ;)

Meillä pitsaan tulee lähes aina kinkkua, kebabia, salamia, ananasta, juustoa ainakin. Ja kun olen hintaa laskenut, niin usein käy niin että käymme hakemassa ähl...pitsan sen sijaan että itse ostaisin aineetm halvemmaksi tulee ja hyvää on, vaikka niin on se itsetehtykin. :p

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Sitten suklaata jälkkäriksi, sorry :ashamed: kyl itekkin pitäis hiukan himmata noiden herkkujen kanssa :snotty:
=) Mä tein samalla uunin lämmöllä toscapiirakan jota sit voi nauttia jäätelön kanssa illemmalla ....
No huomenna sit laihaa kasviskeittoa ;)
hmmmmmmm. piirakkaa, pitäisköhän lähteä moikkaamaan
;)
Siellä on kumminkin piilotettu jotain mistä en tykkää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Asiasta toiseen... Eilen kaupassa näin 'tuoreen' valmiin pizzapohjan missä oli tomaattikastikekin mukana. Onkos joku jo ehtinyt sitä kokeilemaan? Yleensä teen kyllä pohjan itse, mutta välillä voisi tehdä hieman helpommallakin ;)
Mikäs firma myi tuota? Joskus voisi tosiaan kokeilla.
Prismassa sen näin, en kyllä muista valmistajaa. Siinä hyllyssä sitä oli missä oli valmispizzat ja muut valmisruoat.

mörömuru
Ootpas sä epäluuloinen ? No just siinä palassa minkä sulle aikoisin tarjota olisi varmaankin vahingossa piiloutunut oliivi joista niin kovin tykkäät ; )
EI tosi,hyvää on (tottakai minä jo sitä oon testimaistanut)

Yhteistyössä