Mun mielestä Hesen salaatit on törkeän hintaisia sisältöönsä nähden.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Heseltä salaatti, nam!
On todellaki, sitä paitsi mä teen ite ainakin parempaa kanasalaatti ku mitä hesel on.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mun mielestä Hesen salaatit on törkeän hintaisia sisältöönsä nähden.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Heseltä salaatti, nam!
vitsi sä olet taitava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On todellaki, sitä paitsi mä teen ite ainakin parempaa kanasalaatti ku mitä hesel on.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mun mielestä Hesen salaatit on törkeän hintaisia sisältöönsä nähden.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Heseltä salaatti, nam!
Juu niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On todellaki, sitä paitsi mä teen ite ainakin parempaa kanasalaatti ku mitä hesel on.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mun mielestä Hesen salaatit on törkeän hintaisia sisältöönsä nähden.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Heseltä salaatti, nam!
Meinaatko et oot kovinki nokkela vai?? Kuule ei siihen paljon taitavuutta tarvita et tekee parempaa salaattia kun hesen..Alkuperäinen kirjoittaja dd:vitsi sä olet taitava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On todellaki, sitä paitsi mä teen ite ainakin parempaa kanasalaatti ku mitä hesel on.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mun mielestä Hesen salaatit on törkeän hintaisia sisältöönsä nähden.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Heseltä salaatti, nam!
Mis kohtaa "joku" laitti et säästää pitkän pennin?? En mä vaan nähnyt. Mut totuus on et ainaki ne hesen salaatit on hirveitä.Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Joojoo, kaikki tekee parempaa jne. Huoh...miksi mistään ei voi sanoa mielipidettään ilman että joku pedantti kotirouva tulee siihen kertomaan kuinka hän ainakin laittaa itse ja säästää pitkän pennin ja ruoka on parempaa ja blaablaa.