Pizza Buffa Vai Pizza Rax?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PizzaSlut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Iiii";29216440]Ai syöt paskaa, jos siitä saa boonusta sentin tai kaks? Tsiisus...[/QUOTE]

No ei siellä minun mielestäni ihan suolistojätteitä tarjoilla sentään.
Mutta molemmat ruokalat ovat kyllä melko sikaloita. Syödä mätetään mahat pinkeiksi ja röyhdellään epäkohteliaasti muitten kuullen.

Rax on paljon parempi mutta kannattaa mennä sellaisiin aikoihin kun väkeä on vähän. Paikka on etenkin mustalaisten ja maahanmuuttajien suosiossa ja joka tapauksessa pitsoista saa aina taistella kyynärpäätaktiikalla kun laiska henkilökunta ei paista niitä tarpeeksi nopeasti ja myös valkolaiset tuulipuku-vyölaukkujuntit kahmivat lättyjä niinkuin eivät ennen olisi ruokaa nähneet kun kerrankin lähdetään Kelan masseilla oikein ulos syömään niin syödään koko rahalla.

Olen syönyt Raxissa vuosien varrella paljon, talvella kokeilin eka kerta Buffaa. Pizza oli paremman makuista kuin Raxissa. Samoin pizzeria on olennaisesti Raxia siistimpi. Raxit on yleensä jo vuosien ajan toimineet ja kalusto on kulunutta, vessat on mitä on, roskisten ympärillä pyörii kärpäsiä. Jäin kaipaamaan Raxista ainostaaan kermaperunoita (jotka ovat hieman huonompia Buffassa) ja kananmunat (joita Buffassa ei ole).

Raxin pizzoissa yritetään säästää raaka-aineissa, niinpä niissä on aina järjettömän iso reunus, jonka joutuu leikkaamaan irti, jos ei halua syödä pelkkää taikinaa. Buffassa tällaista tarvetta ei ole. En yksinkertaisesti ymmärrä kommentteja, joissa väitetään Raxin pöperöitä paremmaksi. puhumattakaan raaka-aineiden laadusta. Kyllä Raxin vetelän tonnikalan tunnistaa matalimman tason rehuksi. Salaatit on Raxissa tummentuneita ja tulee aina mieleen, kuinkahan kauan ne on siellä olleet.

Olen testannut kahta Buffaa, Seinäjoki ja Salo. Käyntikertoja on seitsemän. Raxeissa olen syönyt kymmeniä kertoja, ainakin kahta Helsingissä, lisäksi Turussa, todennäköisesti myös muualla maassa. Tästä lähin käyn Buffassa, en enää Raxissa. Ja ei, en ole Buffassa töissä, eikä muitakaan sidoksia sinne.

Yhteistyössä