Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ihan pakko kysyä et onko tuo sun omakuva profiilissa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:samaa meenasin sanoa et oot tosi kaunis!montako lasta sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:samaa meenasin sanoa et oot tosi kaunis!montako lasta sulla on?
No kiitos kauhiasti :ashamed:
Yksi poika mulla on :heart: