pituusero ja välimatkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siskanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siskanen

Vieras
Hei, jonneki pitää mun kirjoittaa.. Saanko täältä ajatuksille järkevää jäsennysapua?

Olen tavannut tyypin joka asuu 260 km päässä. Hänessä voisi olla jopa kumppaniainesta! Mutta hän on samanmittainen ko minä.. ellei vähä lyhyempi.. Kaponen "poikanen" vaikka mies onkin. Tuntuu tyhmälle ko tollasten annan vaikuttaa!!! Tätä olen nyt täällä miettinyt kovin.. Miten tuollasista ajatuksista pääsee?

Vai onko vaan näin, että tahtoisin jo löytää "hänet" rinnalleni kulkemaan? JOskus sisko sanoo että etsin liian ankarasti.. En tahtoisi olla yksin.. Joo tää kuulostaa surkeelle :-)

Tuo pituusasia on sellainen, mikä joko vaivaa tai ei vaivaa. Mä itse en voisi kuvitellakaan olevani itseäni lyhyemmän (tai edes samanmittaisen) miehen kanssa. Johtunee siitä, että itse olen aina ollut iso ihminen (vaikka olenkin vain 165 cm) pitkä ja kärsinyt siitä. Haluan siis rinnalleni miehen, jonka rinnalla näytän edes jotensakin - no, jos ei nyt sirolta, niin pienemmältä kuitenkin.

Eli ymmärrän hyvin, jos asia ap:ta vaivaa. Mitään neuvoja asiaan en osaa antaa, valitettavasti.

Yhteistyössä