Pituus miinus 110 on erittäin hyvä paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "näin on"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29750451]Kyseisen tutkimuksen mukaan alipaino lyhentää ikää jos se johtuu tupakoinnista, köyhyydestä tai päihdeongelmista. Pituus -110 cm ei ole lähelläkään sairaallollista alipainoa.[/QUOTE]

Opettele lukemaan, siinä ei todellakaan sanota noin. Tuossa tekstissä myös sanotaan miten riskit nousevat aliipainoisuuden ja ylipainoisuuden mukana.

Pituus - 110 on vielä normaalipainoa, mutta niin on paljon suurempi painokin. Pituus - 100 on vielä normaalipainon rajoissa sekin. Pituus - 115 taitaa olla alarajalla.

Viimeksi muokattu:
Täysin eri mieltä. 165 cm ja 66 kg tällä hetkellä painoa. Vaatekoko 38, lihasta vaikka muille jakaa ja kroppa bikinikunnossa. Kerronko mihin voit tunkea tuon "ihannepaino"laskentasi :D

Mä olisin 59-kiloisena pönäkkä, painoin sen verran synnytyksen jälkeen. Mulla on sen verran onneton kropan muoto, että ylimääräiset kilot kertyvät kaikkialle muualle, paitsi rintoihin ja perseeseen.

[QUOTE="vieras.";29750499]Jos on taipumusta II tyypin diabetekseen niin 10 kg voi olla juuri se ratkaiseva ero terveyden ja ennenaikaisen kuoleman välillä. Suomalaisten perimällä pituus - 100 on riskirajoilla.[/QUOTE]

Ei jestas mitä sontaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29750496:
Täysin eri mieltä. 165 cm ja 66 kg tällä hetkellä painoa. Vaatekoko 38, lihasta vaikka muille jakaa ja kroppa bikinikunnossa. Kerronko mihin voit tunkea tuon "ihannepaino"laskentasi :D

55 kiloisena näyttäisit paremmalta ja olisit fyysisesti paremmassa kunnossa.

[QUOTE="vieras.";29750507]55 kiloisena näyttäisit paremmalta ja olisit fyysisesti paremmassa kunnossa.[/QUOTE]

:D :D lähdetkö mun kanssa viivalle? Häviät esimerkiksi juoksukunnossa ihan jo alkumetreillä. Samoin voimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29750510:
:D :D lähdetkö mun kanssa viivalle? Häviät esimerkiksi juoksukunnossa ihan jo alkumetreillä. Samoin voimassa.

Sun ylimääräinen 10 kg on tietenkin puhdasta lihasta :D noin pumpatut bodarit hyytyvät ekan 20 km aikana.

Silloin kun itse jaksaa kilonsa kantaa ja on elämäänsä tyytyväinen on just hyvässä kunnossa.

Mulla toi menee niin että oma pituus - 120 on tällä hetkellä mutta pituutta onkin 178..

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29750510:

165 cm ja 53,2 kg, täysmaratonin aika viime kesänä 3.40. 10 kg lisää massaa niin en pääsisi maaliin.

Itse ainakin olisi TOSI kurjan laiha, jos painaisin 48kg, olen siis 158cm pitkä.

Tällä hetkellä painan 62kg ja pidän itseäni hyvinkin sopusuhtaisena. Minulla on naisellinen vartalo, hieman kyllä pehmeyttä joo, mutta liikun paljon ja kokonaisuutena olen hyvin "tervekroppainen". Voisin kuvitella itsestäni sen 5kg pois, mutten yhtään enempää.

Kyllä siihen painoon vaikuttaa kropan rakenne. Olen 155 cm pitkä. Olin huikealla painon pudotus kuurilla noin 28 vuotiaana. Alin paino johon pääsin oli 47 kiloa ja sen pitämiseksi siinä jouduin tekemään kovasti töitä. Juoksin aamulla tunnin, päivällä ajoin pyörällä 40 kilometriä ja illalla vielä rullaluistelin 20 kilometriä ja söin noin 1500 kcal. Olin silloin työtön että pystyin näin tekeäään. Siihen rääkkiin en enää ala koska sairatuin syömishäiriöön.

Itse ainakin olisi TOSI kurjan laiha, jos painaisin 48kg, olen siis 158cm pitkä.

Tällä hetkellä painan 62kg ja pidän itseäni hyvinkin sopusuhtaisena. Minulla on naisellinen vartalo, hieman kyllä pehmeyttä joo, mutta liikun paljon ja kokonaisuutena olen hyvin "tervekroppainen". Voisin kuvitella itsestäni sen 5kg pois, mutten yhtään enempää.

No todellakin on hyvinkin yksilöllistä tuo, miltä kukin näyttää missäkin painossa. Mä olen vajaat pari senttiä sua pidempi, ja olisin aivan järkyttävä pulla noilla kiloilla - joskin se alle 50 kg taas alkaa mennä sinne nälkiintyneen oravan puolelle. Ruumiinrakenteesta paljolti kiinni, missä kiloissa on parhaimmillaan, turha hulluna tuijottaa vaan vaakaa.

Yhteistyössä