V
vieras
Vieras
eli miten nämä + 0 - käyrät luetaan ?
Esim tyttö 2v. 13,5kg paino +5 käyrällä, pituus 89cm pituus 0 käyrällä.
Esim tyttö 2v. 13,5kg paino +5 käyrällä, pituus 89cm pituus 0 käyrällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakki:No mä ainakin "lukisin" tuon niin että pituus on keskiarvossa kun verrataan muihin samanikäisiin tyttöihin, paino taas on jonkin verran enemmän kun muilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Alkuperäinen kirjoittaja rakki:No mä ainakin "lukisin" tuon niin että pituus on keskiarvossa kun verrataan muihin samanikäisiin tyttöihin, paino taas on jonkin verran enemmän kun muilla.
Näin juuri.
Alkuperäinen kirjoittaja de:pituus 0 käyrällä (89 oli kyllä 4 vuotta sitten vielä vähän yli 0-käyrän), paino pitäisi olla aina pituuteen suhteutettu, yksin ei kerro mitään, 5 tarkoittaa 5% yli, mikä on käytännössä sama kuin että on normaalipaino
Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja de:pituus 0 käyrällä (89 oli kyllä 4 vuotta sitten vielä vähän yli 0-käyrän), paino pitäisi olla aina pituuteen suhteutettu, yksin ei kerro mitään, 5 tarkoittaa 5% yli, mikä on käytännössä sama kuin että on normaalipaino
On tutkittu että lapset ovat nykyään pidempiä ja hoikempia, siksi neuvolakäyriäkin piti nyt keväällä uudistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:Alkuperäinen kirjoittaja as:Alkuperäinen kirjoittaja de:pituus 0 käyrällä (89 oli kyllä 4 vuotta sitten vielä vähän yli 0-käyrän), paino pitäisi olla aina pituuteen suhteutettu, yksin ei kerro mitään, 5 tarkoittaa 5% yli, mikä on käytännössä sama kuin että on normaalipaino
On tutkittu että lapset ovat nykyään pidempiä ja hoikempia, siksi neuvolakäyriäkin piti nyt keväällä uudistaa.
Eli sitten esimerkkitapaus olisi vähän enemmän "ylipainoinen"... Siksi lainausmerkeissä, kun lapset ei mun mielestä voi olla varsinaisesti ylipainoisia, mut ehkä keskiarvoon ajatellen vain enemmän. Tasoittuu, tai voi miettiä tietty ruokailutottumuksia...
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:No siksi koitin sanoakin varovaisesti, tuli varmaan silti huonosti kirjoitettua. Ei mitään kuuria tietenkään. Mutta jos söisi herkkuja suunnatomasti, niin sitten tietenkin kannattaisi miettiä... Monesti se kasvupyrähdys kun on siinä pituudessa ennemminkin.