Pituudesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutama cm sinne tai tänne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mä olen kans jonkun sentin miestäni pidempi ja ei haittaa. Joillakin se on niiiiiin tärkeetä että miehen pitäis olla pidempi mutta kukahan senkin keksinyt?

Mä kuulun siihen sakkiin :ashamed: . Mutta mulla onkin suoranainen fetissi pitkiin miehiin. Mä en oikeesti edes katsellut aikoinani alle 190 senttisiä miehiä kun ne ei vaan kiinnostaneet. Ja mieheni on 197 cm ja niin :p :p .

Mutta ei mun mielestäkään muiden tarvi olla itseään pidempien miesten kanssa, ei haittaa pätkääkään muiden pituuserot =)

Mies on n. 3 cm lyhyempi. Itse olen 187cm ja hän on 184cm. Eipä haittaa ei, mutta en mä käytäkään korkoja kun kengän nro. 45 on aika suuri näin naiselle eikä mulla ole varaa maksaa teetetyistä jotain hunttia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Mies on n. 3 cm lyhyempi. Itse olen 187cm ja hän on 184cm. Eipä haittaa ei, mutta en mä käytäkään korkoja kun kengän nro. 45 on aika suuri näin naiselle eikä mulla ole varaa maksaa teetetyistä jotain hunttia.
vinkkinä: joybootsista saa korkoja aina kokoon 46 asti :)

Ensinnäkin mies on 15 vuotta vanhempi ja kaiken huippuna n. 10 senttiä lyhyempi. Aina kaikessa mullittelen... ;)

Ja kuten äijä asian niin kauniisti ilmoittaa, ei naisen pituudella ole mitään merkitystä sen jälkeen, kun nainen on saatu kellistettyä :saint: Kyllä lyhyemmilläkin raajoilla ylettää.

kyl mua ainaski ahistaa jos mies on lyhempi mut jos iha täysin ylivetomies ois tullu ni sit kai oisin jotenki voinu sen hyväksyä et mies lyhempi mut onneks ei tarvinnu ku paras löytyi mua pidemmistä:)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
vinkkinä: joybootsista saa korkoja aina kokoon 46 asti :)

Oijoi, kiitos! *menee heti googlettamaan* :D

Yhteistyössä