Pitopalveluna äiti :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kokki";30292905]Kysehän oli siitä et miten edullisemmaksi se tulis kun olis sitä tervettä kotiruokaa töissä ja sais illalla vatsansa täyteen ruokaa meillä. :) Lounas töissä saattaa hyvinkin maksaa sen 8€ sitten illalla vielä ruoan tekeminen itselleen. Eipä siinä miehelle jää kauheasti aikaakaan kun se 3 H jää joutenoloa kunnes on taas mentävä nukkumaan. :/[/QUOTE]

No mutta jos se mies tekisi vaikka maanantaina ison vuoallisen esim. lohikiusausta, niin siitähän saisi töihin evääksi jo kolmena päivänä. Ja helpolla tulee jos ostaa perunasuikaleet valmiina ja lohtakin saa valmiiksi pilkottuna.

Isoja määriä ruokaa on helppo tehdä. Ja yhdelle annokselle tulee aika vähän hintaa tällöin.

Jos ei kolmessa tunnissa ehdi tehdä itselleen ruokaa (ja samasta ruuasta eväitä), niin jo on kumma! Itselle jää 4 tuntia töiden jälkeen "luppoaikaa", jona aikana ehdin laittaa ruuan itselleni ja lapsille, tehdä kevyen järjestelyn kotona, käyttää koirat pitkällä lenkillä, laittaa seuraavan päivän eväät ja tarvikkeet valmiiksi ja vielä ehdin lukea/katsoa tv:tä.

Tehkää silloin viikonloppuna enemmän ruokaa, niin että sekä te että mies saatte ruuat viikoksi. Lauantaina kaksi ruokaa tuplamäärät ja sunnuntaina samat. Siitä tulee jo neljäksi päiväksi ruuat. Sitten pakkaus annoksiin ja pakkasiin. Ei tarvitse joka päivä tehdä ruokaa.

Jos joutuu neljältä aamuyöllä heräämään ja pääsee seuraavana iltana kuudelta kotiin niin eipä siinä jaksa kauheasti mitään ruokia alkaa itse väsäämään. :/ ja vaikka jaksaisikin, niin siihen hänen aika menisi ja sitten pitätäisi taas mennä nukkumaan 21-22 aikaan, jotta jaksaa seuraavana päivänä töissä. Ei kerkeis tulla meitä katsomaan viikollavollenkaan. Tämä järjestely auttaa minuakin ;)

[QUOTE="kokki";30293039]Jos joutuu neljältä aamuyöllä heräämään ja pääsee seuraavana iltana kuudelta kotiin niin eipä siinä jaksa kauheasti mitään ruokia alkaa itse väsäämään. :/ ja vaikka jaksaisikin, niin siihen hänen aika menisi ja sitten pitätäisi taas mennä nukkumaan 21-22 aikaan, jotta jaksaa seuraavana päivänä töissä. Ei kerkeis tulla meitä katsomaan viikollavollenkaan. Tämä järjestely auttaa minuakin ;)[/QUOTE]
No sitten se on joka ilta teillä. Mikäs siinä jos haluat niin? Kyllä minä voisin tehdä pari kertaa viikossa miehelle ruoat ja ne eväätkin siitä, mutta en tiiä huvittaisiko sitoutua poikaystävän rytmiin täyspäiväisesti. Tuskin sen miehen joka päivää tarvitsee kolmea tuntia käyttää ruoanlaittoon? Jostain laatikosta riittää kyllä useammaksi päiväksi. Kuulostaa vaan siltä, että mies haluaa päästä helpolla. :D

Maksuksi mies saisi käydä kaupassa. 3 euroa/ateria kuulostaa pieneltä, mutta tämä sitten riippuu ruokamäärästä ja siitä mitä ruoaksi on.

5e/ateria eli 10e päivässä olisi kohtuullinen korvaus kun tehdään ihan valmiiksi asti. Ihmettelen miten edes on kehdannut pyytää ja tarjota 3e/päivä? Melkoisen peräkammarin kitupiikin olet löytänyt.

[QUOTE="kokki";30293046]Otsikosta: Olen siis itse äiti ja teen itse lapsilleni ruoat ja miesystävä haluaa maksaa minulle että teen myös hänelle ruoat :) Siispä: Äiti pitopalveluna. :)[/QUOTE]

Et ihan taida tietää mitä tarkoittaa pitopalvelu....Ja äidin...

Uusimmat

Yhteistyössä