pitkittyneet menkat ja mahakipu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli mulla alko viime kuussa pari viikkoa ennen menkkoja verinen vuoto, jota kesti noin pari viikkoa... sitten oli viikko väliä ja alkoi taas ja jatkuu vaan. eilen oli kamala vatsakipu ja tänään tuntuu paine alavatsalla. mitä tää voi olla? tänään aika lääkärille mut aattelin kysellä oisko kellään kokemusta vastaavasta? pillereitä olen syönyt yli 3 vuotta ja mitään tällästä ei oo ikinä ollu, menkat tulleet ajallaan jne... alkaa vähän huolettaan..

papa koe multa otettu vähän aikaa sitten, siinä ei näkynyt mitään. keskenmenoa itsekkin miettiny, mutta se kai aika epätodennäkönen ku pillereitä syöny. toivottavasti tänään jotain selviäis...

[QUOTE="vieras ap";24992102]papa koe multa otettu vähän aikaa sitten, siinä ei näkynyt mitään. keskenmenoa itsekkin miettiny, mutta se kai aika epätodennäkönen ku pillereitä syöny. toivottavasti tänään jotain selviäis...[/QUOTE]

Juu niin söin minäkin ja silti tuo neljävuotias nyt leikkii legoilla tossa vieressä..

[QUOTE="vieras ap";24992102]papa koe multa otettu vähän aikaa sitten, siinä ei näkynyt mitään. keskenmenoa itsekkin miettiny, mutta se kai aika epätodennäkönen ku pillereitä syöny. toivottavasti tänään jotain selviäis...[/QUOTE]

Onko papa otettu ennen vai jälkeen sen ensimmäisen verenvuodon? Ja mulla kun oli tulehdus niin mitään kokeita ei edes otettu eli en tiedä näkyykö sitten niissä mutta todettiin ihan vaan verenvuodon ja kipujen perusteella ja annettiin lääkitys.

ennen vuotoja otettiin papa. eilen illalla tosiaan alkoi aika paha mahakipu, mutta nyt ei ole muuta kuin inhottava paineen tunne alavatsalla koko ajan :/ kuumetta tms ei ole ollut, mietin jos olis tulehus niin eikö sillon nousis kuume...?

[QUOTE="vieras ap";24992128]ennen vuotoja otettiin papa. eilen illalla tosiaan alkoi aika paha mahakipu, mutta nyt ei ole muuta kuin inhottava paineen tunne alavatsalla koko ajan :/ kuumetta tms ei ole ollut, mietin jos olis tulehus niin eikö sillon nousis kuume...?[/QUOTE]

Mulla ei noussut kuume kun oli tulehdus. Ainoat oireet oli se paine alavatsalla ja verenvuoto.
Raskaana tuskin olet jos noin paljon vuodat mut voihan se keskenmenokin olla vaihtoehto.

Yhteistyössä