Pitkittyneet kuukautiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jewwu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jewwu

Vieras
Luulin menkkojen jo loppuneen toissapäivänä viikon vuotamisen jälkeen jolloin ne normaalistikin loppuvat. Eilen ne kuitenkin ikäänkuin alkoivat uudelleen. Vuotoa on yhtä runsaasti kuin menkkojen alussa ja mekkakivut ovat samanlaiset kuin ensimmäisinä kuukautispäivinä. Mistä voi johtua? Onko kokemuksia? Varhaiseen keskenmenoon en usko. Voisikohan liittyä e-pillereihin joita kerkesin ottaa menkkojen alettua 3 klp, mutten enempää kun eivät sopineetkaan minulle? Missäköhän vaiheessa kannattais soitella lääkäriin?
Kiitän asiallisista vastauksista.

[QUOTE="vieras";22276816]klp? kappaletta? Jos niin miten kolme ehti osoittaa sen ettei sovi?[/QUOTE]

kpl joo, anteeksi. Tuli niin voimakas pahoinvointi, oksentelin.

nuo menkat heittelee, itselläni max pituus ollut 4 viikkoa. silloin meinasi mennä järki! mutta en mennyt lääkäriin, sillä olisin vain saanut hormoonilääkkeet, vaan annoin kehon hoitaa itse tehtävänsä. nyt on taa ollut pitkään säännölliset kk:set.

Alkuperäinen kirjoittaja välillä;22276840:
nuo menkat heittelee, itselläni max pituus ollut 4 viikkoa. silloin meinasi mennä järki! mutta en mennyt lääkäriin, sillä olisin vain saanut hormoonilääkkeet, vaan annoin kehon hoitaa itse tehtävänsä. nyt on taa ollut pitkään säännölliset kk:set.

Ei mulla ole ikinä näin heitelly. Ja omituista on, etteivät jatkuneet siis yhtäjaksoisesti vaan vuoto loppui ennenkuin alkoi uudelleen.

Yhteistyössä