Pitkät naiset. Ulkoiluhousukysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jazmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jazmiina

Jäsen
19.05.2004
105
0
16
Mistä ulkoiluhousut pitkälle naiselle?

Kierreltiin tänään Raision Myllyn kaikki urheilukaupat läpi. Etsimme minulle ulkoilupukua. Kaikissa ulkoiluhousuissa lahkeet aivan liian lyhyet.
Sovitin varmaan kymmentä eri pukua.

Kertokaas minulle minkä merkin puvuissa housujen lahjepituus olisi normaalia pidempi? Pituutta itsellä 173cm ja vartalo hoikka.

Itse olen 175 ja normaali painoinen. Hyvin usein törmään samaan ongelmaan. No sitten köpöttelen miesten puolelle ja haen sieltä, tai juoksutan myyjää.

Haltilla on ainakin ja sit mackinley vai mikä se nyt onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jazmiina:

Kierreltiin tänään Raision Myllyn kaikki urheilukaupat läpi. Etsimme minulle ulkoilupukua. Kaikissa ulkoiluhousuissa lahkeet aivan liian lyhyet.

Kertokaas minulle minkä merkin puvuissa housujen lahjepituus olisi normaalia pidempi? Pituutta itsellä 173cm ja vartalo hoikka.

Mistä kohtaa sie oot pitkä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jazmiina:

Mistä kohtaa sie oot pitkä?

No mun mielestä nainen on pitkä, kun on päälle 170cm.
Eikös suomalaisen naisen keskipituus ole jotain 167cm..

Ja mulla on kroppaan nähden todella pitkät jalat. Housuissa ei edes lahjepituus 34" riitä.

Peak-merkkiä katselin ohimennen Stadiumissa, mutta sen takia kävelin ohi, kun ne oli ihan normaalihintaisia. Ei yhtään alennusta. Ja vähän turhan kalliita normihintaisina, muistaakseni takki oli joku vähän alle 300e.

Vaikeaa on, mulla kans ulkoiluhousuissa ihan mahdotonta löytää tarpeeksi pitkää punttia..ja jos puntin koko natsaa on housut muuten yltiösuuret ja takki monta kokoa liian iso :| En antaisi senttiäkään pois pituudesta, mutta omat ongelmat tulee löytää vaatteita..

Mä oon 179cm pitkä ja lahje farkuissa mielellään 36".
Just ja just 34" voi riittää.

Mulla on lasketteluhousuina Peakin housut ja tiedän että Haltilla ja Jack Wolfskinillä on aika pitkiä housuja.

Mä löysin Lahden olikohan TOP SPORTIsta heti ekat mitä koitin.Oli tosi hyvät, mustat M koko istu kun valettu.50% alen jälkeen hintaa jäi 25e.
Nämä oli merkkiä SKIFI ,koko 38 long oikein.Kosteuden ja tuulen pitävät mutta hengittävät.Ja lahkeissa oli sellanen kiva ohkainen "sisäpuntti", kätevä ja mukava.

Tosin olen vain 170cm enkä edes etsiny mitään pitempää lahjetta enkä tarvii.Tossa vaan ihmettelin kuin nää on näin pitkät ennenkun tajusin että ne on LONG.Mutta otin kun oli niin hyvät ja on.Tarvii varmaan koneella kääntää vähän sitä punttia kun laahaa mulla maata aika turhaan.

Yhteistyössä