pitkän tauon jälkeen oli pakko ottaa rahoittavia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Eli ei hermo kestä, mulla tilanne, et mun "mies" jonka kanssa 6 vuotta oltu, asuu nyt toisen naisen kanssa ja heillä lapsi. Mies kuitenkin käynyt säännöllisesti meitä(minua ja lapsia) tapaamassa ja olaan poikaystävä ja tyttöystävä. Uudesta vauvastakin ollaan haaveiltu/puhuttu.

Mä en vaan enää kestä ajatusta, että mies on sen toisen naisen kanssa, tämä toinen nainen tietää myös minusta. He ovat ulkomaalaisia. Mies sanoi, ettei koskaan jätä meitä, ja tulee aina olemaan elämässäni ja mitä ikinä tarvitsenkaan, silti hän ei tämän liki 6kk aikana ole viettänyt kertaakaan yötä kanssamme, sanoi ettei vielä voi, että ajanmyötä sekin onnistuu? en ymmärrä miestä ollenkaan, sanoo rakastavansa, minäkin rakastan, ja kun tapaamme tuntuu, että maailmat räjähtää, mutta sitten kun olemme erossa, kuten nyt 3 päivää, olen hirvenän mustasukkainen ja aloitan riitelyn, että miksi ei voi tavata meitä ja viettää aikaa kanssamme... olen ihan loppu asian suhteen, en tiedä mitä teen, rakastan miestä hirveästi ja haluaisin hänen kanssaan olla, jopa vaikka jakamaan joudun hänet toisen naisen kanssa... mutta olisi sitten edes tasapuolinen, että 50/50 jakaisi ajan meidän kesken, eikä niin, että meitä näkee 1-2krt/kk muutaman tunnin kerrallaan ja toisen naisen kanssa lopun aikaa... en jaksa...

[QUOTE="mii";26794409]rakastan miestä oikeasti koko sydämestäni... en tiedä miten selviäisin jos jättäisin hänet loppulisesti... :([/QUOTE]
Josko opettelisit rakastamaan itseäsi. On paljon parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa.

Miten kukaan viitsii vaivautua? Selkeästi eri kulttuuri ja systeemi, vaihda miestä. Yhtä itsekkäitä sikoja on suomi pullollaan, miksi tyytyä vain tuohon. Tai ota itsekin toinen mies, saat ehkä vipinää tuohon tapaukseen joka nauttii tilanteesta, seksiä kahdelta akalta aina kun haluaa. Jos toinen ei anna niin toisen luo vaan.

yritin kerran päästä jo miehestä eroon, seurustelin suomalaisen miehen kanssa joka oli mitä rakastavin mies... kerroin miehelle suhteestamme, ja jonka jälkeen veti esiin vauvakortin ja sen että olemme lopunikää yhdessä, jätin suomalaisen miehen ja sama touhu jatkuu alkuperäisen miehen kanssa... todella olen rikki tämän asian suhteen..

[QUOTE="mii";26794708]yritin kerran päästä jo miehestä eroon, seurustelin suomalaisen miehen kanssa joka oli mitä rakastavin mies... kerroin miehelle suhteestamme, ja jonka jälkeen veti esiin vauvakortin ja sen että olemme lopunikää yhdessä, jätin suomalaisen miehen ja sama touhu jatkuu alkuperäisen miehen kanssa... todella olen rikki tämän asian suhteen..[/QUOTE]

***** mitä vedätystä. Nyt mononkuva pyrstöön sille ukolle. Vaihtamalla ei voi paljoa pahentua, kenties jopa parantua.

• Tykkää
Reactions: Katylina
mulla kestää hirveän kauan rakastua... ja jos tästä miehestä eroan lopullisesti, tuskin enään koskaan uutta otankaan.. rauhoittavia sain reseptillä omalääkäriltä ja unilääkkeitä, kun en ollut 2 viikkoon nukkunut silmällistäkään.. nytkin tänään on sellainen asia menossa, missä miehen apua tarvitsisin kovastikkin, ei ole kuulemma tulossa...

[QUOTE="mii";26794771]mulla kestää hirveän kauan rakastua... ja jos tästä miehestä eroan lopullisesti, tuskin enään koskaan uutta otankaan..[/QUOTE]

No mitä sitten? Vaikka olisit tyystin ilman miestä niin eipähän tarvitse vetää rauhoittavia ja valvoa.

Anteeksi, jos loukkaan sinua. Minusta tuntuu, että tämä ihana ulkomaalainen mies kusettaa teitä molempia. Miehen silmissä ei sulla ole ihmisarvoa, vaan tulee hyväksikäyttämään sinua ja sitä toista eukkoaniin kauan, kun annatte tuollaisn pellen pompottaa teitä. Ei rauhoittavat lääkkeet ole ratkaisu tuohon.

Voi että : ( On varmasti vaikeaa, ja kun lapsia kuvioissa ei ole helppoa! Tosi vaikeaa tässä on ulkopuolisena antaa ohjeita, koska lasten vuoksi ei voi välejä kokonaan kuitenkaan pistää poikki.

Oliskin taikanappi, millä saisi tunteet pois

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Oletko miettinyt mikä tekee miehestä sinulle niin rakastettavan? Mitkä asiat saavat sinut takertumaan tähän mieheen? Mitä olet omasta mielestäsi elämältä ansainnut? Miten toivot itseäsi kohdeltavan?

Yhteistyössä