pitkäkieto vai ? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta seuraaja

Vieras
Hei! täällä Kp 33/29-33 pitemmän aikaa ollut 31. Pillerit jätetty kesällä -04. Yrittämistä tämän vuoden alusta.
Nyt jänskättää sen verran et oli pakko jo itsekkin kirjoitella.. miehelle kun en vielä viitsi luoda toivon kipinää, kun on saanut niin monesti pettyä! Huomenna testaan, jos ollaan vielä kuivilla!?
Menkkamaisia kipuja oli viime viikon puolivälistä asti, mut nyt ei enään niitäkään.Mut kun eilen sekstailtiin niin luulin et alko menkat, kun ""pikkuveli"" oli veressä. Mut vuoto loppu kun seinään! Onko kokemuksia..?
Muuten normaali olo paitsi ehkä uutena ,jos ei kuviteltuna oireena hikoilu ja rintojen vihlonta.. ei normaalia pakotus ennen menkkoja. Ai niin ja finni joka tulee aina ennen menkkoja puuttuu! =) Voi kunpa tää ois jo totta!! PLUSSA ONNEA KAIKILLE!

Mulla on kokemusta, siitä että oon ollut raskaana ja seksin jälkeen tulee niukkaa vuotoa. Ennen ku olin plussannut ja harrastettiin seksiä niin tuli niukkaa vuotoa, niin oli myös edellisessä raskaudessa. Kummallakin kerroilla oon kanssa ollut ihan varma et menkat alkaa, mut eipä oo alkanut. Toivotaan et plussaat.

Samoin muakin alko jännittään tänä aamuna. Huomasin nimittäin että eilen olis pitäny menkkojen alkaa!

Tänään kp 30, kierto ollu monta kuukautta tasan 29. Pää särkyä on ollu viime viikolla useaan otteeseen, nytkin on pikkasen.. Mä aattelin testata vasta tän viikon lopulla.

Yritystä on jo suht kauan takana.. jotain olen siitäkin oppinu. En halua hötkyillä liikaa.. Oon käyny tänäänkin monta kertaa tarkistamassa onko menkat alkaneet.. Mutta ei..

Plussaonnea kaikille!!

täälläkin on muuten jonninlaista pääkipua aina aika ajoittain.. nyt vaan meni mieli matalaksi kun mittasin lämpöä ja oli vain 36,16 eli eikös se tarkota et kohta alkas tiputteleen! :(
joo kyllä vessa on taas parina päivänä tullu tutuks! Peukkuja teille!

Milläs (ja mistä kohtaa) te mittaatte niitä lämpöjä jos noin tarkasti saa tuloksia? Mä oon yrittänyt ihan tavallisella ""elohopea""kuumemittarilla, mutta kyllä sillä vähän saa arpoa että mikä on oikea lukema kun riippuu mittausajasta, paikasta, varmaan makuuhuoneen lämpötilasta ja kaikesta mahdollisesta. Ekaa kiertoa nyt mittailen ja suusta aamulla mitattuna pomppii puolikin astetta eri päivinä.

Joo pitää itsekkin kokeilla tuota lämmönmittausta. Vaikka olen lukenut että kauheen varma se ei ole. Ihan vaan tavallisella mittarilla kainalosta mä olen joskus mitannu.

Peli on menetetty vasta sitten kun menkat tosissaan iskee. Siihen asti on toivoa. Ilmotellaan miten käy..

Mä olen mitannu sellasella korvamittarilla. Ja nyt ennen kun plussasin mittasin vasta muutamana päivänä ja aina oli 37.4 ja vieläkin on.

Mutta ap kerro nyt ihmeessä miten kävi tuliko se plussa???

mun gyne käski alkaa mittaamaan noita lämpötiloja ja sanoi, että lämpötilan vaihtelu on niin pientä tässä asiassa, että tarkimmat lukemat saa joko pepusta tai vaginasta.

joo ihan normaali digitaalinen mittari mulla on käytössä.. ja ei ne menkat sit alkanu vieläkään eilistä tippaa lukuunottamatta!? Kait se on lähdettävä ostaan testi.. Iik! Jännittää!
Jotenkin vaan en usko raskauteen sen sunnuntain sekstailu vuodon ja eilisen tipan vuoksi. Mulla on yleensäkkin nykyään tosi niukat vuodot, mut ei kyl näin niukat! := )
Jatketaan peukutteluja! NYt Kp 35/ 29-33 (31)

Pitkäkiertohan se sit oli! =(
eilen alkoi..niukkaa vuotoa. Oikeestaan vaan pyyhkiessä huomaa, mut mulla on pillereiden lopettamisen jälkeen vähentynyt vuoto muutenki.Mistäköhän sekin johtuu!?
Mut onneks tuhruttelu on jääny nyt pois, ainakin parista viime kierrosta. Ei muuta kun jatketaan yritystä ja Onnea muille!

Yhteistyössä