pitkähiuksiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nättitähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nättitähti

Aktiivinen jäsen
14.08.2007
4 291
0
36
millaisia kampauksia teette itsellenne?
mua ärsyttää kun en juuri osaa mitään kampauksia tehdä,tahtoisin jotain helppoja kokeilla. yleensä vaan föönaan tuuheemmaks ja pidän auki tai sitten on tavallisesti ponnarilla. tylsää.

Just siks mulla on tukka vyötärölle, kun en jaksa laittaa. Nyt se kääntää katseet pelkällä olemassa olollaan. Otsatukan kampaan joko eteen tai toiselle sivulle.

Teen folioilla ja lämpörullilla kiharoita. Suoristus raudalla ja semmosella TOSI paksulla piipareilla sileet tai hieman taipuisat hiukset. Ja laiskana päivänä vaan ponnarin tai letin.

letitän hiukset saunan/ suihkun jälkeen tulloo kikkuroita, pidän nutturalla, erilaisia kampauksia haikamman kans yms.. pinnien, ei muuta ku peilin eteen kokeilemaan kaikenlaista siinä oppii..

sormikiharat yöksi päähän ja aamulla on kiva kampaus pohjaksi vaikka mille...Lettejä, nutturoita haikammalla, nutturapiikillä ja pinneillä, ponnarin voi laittaa vaihteeks vaikka sivulle! =)

Nykyään mun tukalla on vain kaksi ilmettä: kiinni tai auki. Mulla on se etu että tukka on ihan piikkisuora niin näyttää vaan auki jätettynä hyvältä.

Silloin kun vielä laitoin enemmän tätä kuontaloa niin, yöksi leteille, kiharsin kihartimella korkkiruuvikiharat, muotovaahtoa kosteisiin hiuksiin ja rutistelin kourassa hiuksia (tuli ihanat märän näköiset kiharat), sitten sellainen "fiftarimainen" päältä koholla oleva poninhäntä oli kans aika yleinen, helppo ja näytti hyvältä...

Yhteistyössä