pitkästä aikaa: PÄIVÄN ASU-kysely

mustat farkut, joissa sellainen pinta että valokuvissa näyttävät ihan nahkahousuilta :D sekä musta/puna-raidallinen neule
jonka yläosa mustaa pitsiä + mustat alusvaatteet & violetit sukkahousut. ulos lähtiessä lisään asuun vielä
mustat saappaat, täyspitkän mustan villakangastakin, violetit lapaset & mustan roikkuvan
myssyn.

"heh"
Mulla on raidallinen trikoopaita ja fleeceväliasun housut :)

En jaksa joka välissä vaihtaa housuja kun ulos on laitettava toppahousut ja siellä on käytävä vähän väliä.

Mulla on vapaapäivä töistä ja istuskelen pitkikset ja villasukat jalas ja villapaita päällä ja hengaan kaksplussalla. Pitäis kyllä jo panna kone kiinni ja tehdä jotain järkevääkin tänään.

Kotivaatteet: mustat H&M:n joogahousut, ja saman firman musta äitiyspaita. Ulos kun lähden, lumitöihin pihalle, niin lisään toppahousut ja -takin. Ja jonkun pipon ja hanskat. Tänään ei tarvetta oman tontin ulkopuolelle.

tehopakkaus
Musta pusero, mustavalkoinen huivi kaulassa. Ranteessa hopeinen rannekoru. Farkut jossa muutama "valmis reikä" ja korkeakorkoiset nilkkurit jotka sopivat farkkujen tikkausten väriin.

IhanaValo
Kotona harmaat velourpöksyt, punainen t-paita, mustat sukat..tietty alusvaatteet, mustat taitaa olla nyt nekin. Kotoa lähtiessä housut vaihtuu tummansinisiin pillifarkkuihin ja laitan kans harmaan neuleen t-paidan päälle, laitan myös mustan takin, ruskeet kengät ja musta-valkean laukun otan kainaloon.

ccccx
mustat farkut, joissa sellainen pinta että valokuvissa näyttävät ihan nahkahousuilta :D sekä musta/puna-raidallinen neule
jonka yläosa mustaa pitsiä + mustat alusvaatteet & violetit sukkahousut. ulos lähtiessä lisään asuun vielä
mustat saappaat, täyspitkän mustan villakangastakin, violetit lapaset & mustan roikkuvan
myssyn.
Mulla on pinkki-musta pusero, ja sitten on sellainen sininen tyllihame. Ja siihen joko oranssit tai violetit paksut sukkahousut. En osaa päättää, kummat laitan (olen menossa juhliin). Kummat laittaisin?

Yhteistyössä